همزمان با تشدید بازرسی های بهداشتی در روز اربعین در قم ۲ واحد قهوه خانه، یک واحد آرایشگاه و همچنین یک واحد آموزشی پلمب و بیش از ۴۶۰ کیلوگرم نمک تصفیه نشده نیز توقیف شد.
کد خبر: ۹۰۷۵۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۹ 10 October 2020

به گزارش تابناک قم، این میزان نمک غیر استاندارد و فاقد مشخصات و سنگ نمک از یک واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و یک واحد تهیه غذا کشف شده است.

در ادامه نظارت های بازرسان مرکز بهداشت استان یک واحد آموزشی در زیرزمین نیز که برغم اعلام محدودیت ها هنوز در حال فعالیت بود پس از مهلت یک ساعته جهت خروج نوجوانان و معلم مربوطه غیر فعال شد.

این گزارش می افراید: با توجه به شرایط کنونی بیماری و شرایط فوق حاد استان لازم است تمامی همشهریان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اجرای محدودیت های اعلام شده در جهت کنترل و پیشگیری از بیماری تمام تلاش خود را به کار گیرند.

همچنین در طرح تشدید بازرسی ها توسط بازرسان بهداشت حرفه ای با همکاری نیروی انتظامی قم، به دلیل رعایت نکردن محدودیت های استانی تعیین شده برای قطع زنجیره انتقال کرونا و عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، ۲ آموزشگاه رانندگی، یک واحد بازی های رایانه ای، یک واحد صنف خدمات فنی پلمب و ۲ آموزشگاه رانندگی نیز غیرفعال شدند.

در همین راستا از فعالیت چهار واحد بلال فروشی و یک واحد آبمیوه و بستنی که اقدام به توزیع آش غیر بهداشتی نیز می کردند، جلوگیری شد.

از اصناف و همشهریان تقاضا می شود در جهت کنترل هر چه بیشتر بیماری علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی، محدودیت های تعیین شده از سوی ستاد کرونا را جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف و زیرپا گذاشتن محدودیت ها مراتب را به سامانه ۱۹۰ گزارش نمایند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار