مدیرکل کمیته امداد استان ایلام:
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با اشاره به اینکه امسال ۱۶ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان آبدانان اختصاص یافته است، گفت: این رقم بیشتر از میزان اعتبارات سال گذشته است.
کد خبر: ۹۰۷۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰ 07 October 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ قنبر موسی نژاد اظهار کرد: به تازگی یک کارگاه آموزش قالیبافی مددجویان کمیته امداد در روستای وچکبود شهرستان آبدانان افتتاح شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: در هر دوره آموزشی ۲۲ نفر از مددجویان امداد در این کارگاه آموزش می‌بینند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان آبدانان ۷۰ طرح قالیبافی مددجویان از طریق راهبران شغلی در حال فعالیت است، گفت: قالیبافی از جمله مشاغل خانگی و با درآمد مناسب برای خانواده‌ها است و محصولات تولیدی این بافندگان به صورت تضمینی خریداری خواهد شد.

وی در ادامه به برنامه‌های اشتغالزایی امداد در شهرستان آبدانان اشاره کرد و گفت: امسال در شهرستان آبدانان ۱۶ میلیارد تومان برای اشتغال مددجویان اختصاص یافته است که این رقم بیشتر از میزان اعتبارات سال گذشته است.

وی تصریح کرد: چنانچه نیاز به اعتبارات بیشتری در این زمینه باشد از سوی امداد تأمین می‌شود.

موسی نژاد افزود: همه خدمات امداد به مددجویان و نیازمندان باید در چهار چوب مصوبات هیئت امنا، برنامه ششم امداد، بخشنامه‌ها و مصوبات امداد باشد و از فرصتهای گران بهایی که برای خدمت رسانی به نیازمندان داریم به خوبی استفاده کنیم.

مدیرکل امداد استان ایلام در ادامه تصریح کرد: باید ساز و کاری در خدمت رسانی ایجاد کنیم که قیمت تمام شده خدمت به نیازمندان به حداقل ممکن برسد و ارائه خدمت به مددجو ارزان تمام شود و مددجوی این نهاد در کمترین زمان ممکن بهترین نوع خدمت را دریافت کند./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار