کد خبر: ۹۰۶۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷ 04 October 2020
مدیردرمان  تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : بخش درمان  سازمان تأمین اجتماعی نیز سعی کرده است تاحد وسع و توان در این سنگر غرورآفرین در کنار مجموعه نیروی انتظامی باشد تا بهترین و نافذترین خدمات را برای جلب رضایت مردم ارائه کنند.
 دکتر اصغر بهور ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به سلحشوران عرصه دفاع از امنیت و آرامش کشور افزود : فرماندهان و نیروهای پرتلاش انتظامی در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق مرزی در دفاع از کیان این مرز و بوم سعی می‌کنند تا مشق شهادت کنند و اجازه ندهند عده‌ای سوداگر مرگ و اخلالگر نظام اجتماعی و امنیتی کشور را به مخاطره بیندازد.

وی با بیان اینکه مجموعه پرتلاش نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از مرزبانی گرفته تا پلیس آگاهی، پلیس راه و بخش‌های دیگر سعی می‌کنند تا بهترین خدمات را برای جلب رضایت مردم ارائه کنند، خاطرنشان کرد: خدمات نیروی انتظامی قربت و نیت الهی پاداش دنیوی و اخروی برای مجموعه خدوم نیروی انتظامی را به همراه دارد.

 مدیردرمان تأمین اجتماعی ادامه داد: از نزدیک چه در دوران دفاع مقدس و چه در شرایط کنونی که کشورمان مورد هجمه مختلف استکبار جهانی است به عینه مجاهدت سربازان فداکار نیروی انتظامی را مشاهده کردم که جای دارد یاد و خاطره شهیدان این نیروی قویدل وسبز  پوشان عرصه دفاع را گرامی داشته و بر روح و روان تابناک آنها سلام و صلواتی را نثار کنیم.
بهورافزود: امروز مجموعه انتظامی چه در سطح کشور و در سطح استان  کهگیلویه و بویراحمد با تلاش شبانه‌روزی سعی می‌کنند تا امنیت، آسایش و آرامش جامعه را به شایستگی برقرار کنند که این مجاهدت‌های خاموش به یقین اسباب جلب رضایت الهی و هموطنان را زمینه‌ساز خواهد شد.
دکتر بهور بیان کرد: در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی سعی خواهیم کرد تا با حضور در مجموعه انتظامی قدردان تلاش و مجاهدت پرسنل نیروی انتظامی باشیم و به نمایندگی از مردم از تلاش آنها در برقراری نظم و آرامش در استان  کهگیلویه و بویراحمد که از این لحاظ در جایگاه ممتاز قرار دارد قدردانی و سپاسگذاری کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار