منوچهر فخری:
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: هدف اصلی و نهایی اقدامات انجام گرفته توسط شهرداری ها، خدمت موثر و صادقانه به مردم است.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 04 October 2020

معاون هماهنگی امور‌عمرانی استاندار سمنان روز یکشنبه ۱۳ مهرماه در آیین افتتاح پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهر شهمیرزاد، با بیان اینکه شهرداری ها همواره باید در راستای توجه به هدف و وظیفه اصلی خود که همانا خدمت به مردم است بکوشند، گفت: از تلاشهای صورت گرفته توسط شهرداری و شورای شهر شهمیرزاد در به ثمر نشاندن این دو پروژه مدیریت شهری، تشکر می کنم که قطعا این مقوله با همکاری، همفکری، وحدت و همراهی تمامی دست اندرکاران به سرانجام رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه گستره فعالیت شهرداری، بسیار گسترده بوده و بخش زیادی از نیازهای اجتماعی جامعه را در بر میگیرد، تصریح کرد: شهرداری مسئول عمران، آبادانی، توسعه، اقتصاد شهری، سیاست و مباحث اجتماعی و تمام این مولفه ها در یک قاب و پنجره واحد باید در معنای خدمت موثر و همه جانبه به مردم قرار گیرد.
منوچهر فخری حفظ شادابی و سلامت جامعه و تلاش در راستای تقویت آن را یکی از کارهای اصلی شهرداری ها دانست و افزود: پیست دوچرخه سواری و مسیر پیاده روی سلامت شهمیرزاد، دو ویژگی بسیار مطلوب دارد که القاء حس شور و شادابی و نشاط به شهروندان و مزین شدن به نام شهید والا مقام مدافع سلامت، این دو ویژگی ارزشمند است.
منوچهر فخری ادامه داد: در بازدیدی که همراه با نماینده مردم شهرستان در‌ مجلس شورای اسلامی از بازار روز یا همان مرکز تجاری ۲۸ واحدی شهمیرزاد داشتیم، ایشان نیز تاکید داشتند که این فضا به برندی برای شهر شهمیرزاد تبدیل شود، شهرداری باید بکوشد تا این مرکز با قابلیت های ایجاد شده، به مکانی گردشگری و مناسب برای جذب مسافر و توریست تبدیل شود.
وی در پایان به تلاشهای صورت گرفته در خصوص مقابله با بیماری کرونا در استان، از تلاشهای کادردرمانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: تاریخ ایران اسلامی، شهدای مدافع سلامت و کارکنان تلاشگر و عزیز سلامت را فراموش نکرده و همیشه به یاد خواهد داشت و نام این شهدا همانند سایر شهدا در قله بلند تاریخ و تمدن جمهوری اسلامی ایران بر فراز و پایدار خواهد بود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار