استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید سر زده از محور ارتباطی دهدشت به چرام بر تکمیل و راه اندازی این محور مهم ارتباطی تاکید کرد و از مسئولان امر خواست تلاش کنند در موعد مقرر و هر چه سریعتر تعریض و اصلاح این محور که از مطالبات مهم مردم این دو شهرستان است انجام شود.
کد خبر: ۹۰۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸ 02 October 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری روز جمعه 11 مهرماه در بازدید سرزده از این محور را یکی از محورهای حادثه خیز دانست که به همت دولت مورد توجه ویژه قرار گرفت و امروز در خصوص تعریض و اصلاح این جاده کارهای خوبی انجام گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید ازعملیات چهار خطه قطعه اول و دوم چرام به دهدشت اظهار داشت: این قطعه به طول۵/ ۴ کیلومتر در دست اقدام بوده که تاکنون با پیشرفت 70 درصد این پروژه  جمعا بالغ بر ۸ میلیارد تومان برآورد هزینه شده است.
استاندار یکی از اولویت های مهم دولت در استان را بهسازی،تعریض و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در حوزه راه دانست و خاطر نشان کرد: در دیدار اخیر با وزیر راه و شهرسازی بر توجه ویژه به محورهای مواصلاتی و استاندارد سازی جاده های بین شهری و برون شهری تاکید فراوان شد.
وی اختصاص اعتبار به این محورها برای سرعت بخشی و تسریع در روند اجرای این طرحها را ضروری دانست و افزود: از هیچ تلاشی برای تکمیل و راه اندازی محورهای مهم دریغ نخواهم کرد.

استاندار جاده ارتباطی دهدشت به چرام به طول ۱۷ کیلومتر را از اولویتهای مهم حوزه راه در استان دانست و از مدیران حوزه راه و شهرسازی و راهداری استان خواست هر چه سریعتر نسبت به تکمیل و تحویل این محور مهم اقدام کنند.حسین کلانتری هدف از تعریض و اصلاح این جاده را کاهش ترافیک، سهولت تردد میان دو شهرستان  و کاهش حوادث حوادث در این محور و اتصال سریع محور باباکلان به چرام و جاده اصفهان دانست و گفت: انشالله تلاش خواهد شد که این محور در سریعترین زمان تکمیل و هدیه ای از سوی دولت برای مردم این دو شهرستان باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از محور سپیدار باغچه سادات به چرام از عملیات روکش آسفالت به طول ۷ کیلومتر که توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای در منطقه باغچه سادات در دست اقدام بود بازدید نمودند.
دکتر کلانتری در ادامه این سفر از محور واریانت - آب حیات به طول سه کیلومتر و یک دستگاه پل طویل دره ای به طول ۸۰ متر باز دید نمود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد برآورد این واریانت را بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: براساس بر نامه زمان بندی قرار است تا پایان آذر ماه سالجاری به پایان رسیده و در دهه فجر امسال رسما بهره برداری گردد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار