بررسی تابناک گیلان از یک اتفاق:
آشنایی نقش شوراهای اسلامی شهر در مدیریت شهری و بررسی عملکرد و کاستی‌ها در قانون شوراهای شهر و جلب مشارکت مردمی و میزان موفقیت‌ شورای شهرها در مدیریت شهری و تنگناها و معضلات مربوطه باید شناسایی شوند.
کد خبر: ۹۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵ 01 March 2015
مدیریت شهر به عنوان ییک رویکرد نوین در حل معضلات و مشکلات بوجود آمده در جامعه نقش مهمی به‌ عنوان یک حکومت محلی در عرصه زندگی شهری ایفا می‌نماید.

شوراهای شهر به عنوان یک عنصر از مدیریت‌ شهری در اداره شهرها در سطح محلی نقش مهمی را بر عهده گرفته است.

تشکیل شوراهای اسلامی شهرها،می‌ تواند نقطه عطفی برای مدیریت مشارکتی در ایران باشد.

به گزارش تابناک گیلان،آشنایی نقش شوراهای اسلامی شهر در مدیریت شهری و بررسی عملکرد و کاستی‌ها در قانون شوراهای شهر و جلب مشارکت مردمی و میزان موفقیت‌ شورای شهرها در مدیریت شهری و تنگناها و معضلات مربوطه باید شناسایی شوند.

شورای شهر رشت دقیقا چه می خواهند !؟

میزان رضایتمندی مردم از شوراهای شهر گیلان در این دوره به مراتب پایین تر از دفعات و دوره های قبل بود،اما در شهر رشت این نارضایتی ها ببش از سایر شهرها نمود پیدا کرده است که هر روز اتفاق جدیدی که به مذاق مردم و اهالی رسانه خوش نمی اید تکرار می شود

هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت که طبق اعلام قبلی قرار بود ساعت 7 و سی دقیقه صبح امروز برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن برگزار نشد!

شورای شهر رشت دقیقا چه می خواهند !؟

دکتر فرانک پیشگر، محمود باقری خطیبانی، مجید رجبی ویسرودی، رضا جمشیدی چناری، رضا رسولی، مظفر نیکومنش نودهی، سید رضا موسوی روزان و عباس صابر از حاضرین در این جلسه بودند.

نکته جالب اینکه امروز در شرایطی که دستورات مهمی چون کمک به راهیان نور در جریان بود، شش نفر از اعضای شورای شهر رشت در جلسه حاضر نشدند و شنیده ها حاکی از آن است برخی از این اعضا در جلسه شورای شهرستان حضور داشته اند.  اینکه چرا این اعضا حضور در شورای شهرستان را به حضور در شورای شهر رشت مقدم دانسته اند و آیا این حضور می تواند مرتبط با انتخابات آتی مجلس باشد، سوالی است که پاسخ آن منوط به گذشت زمان است.

شورای شهر رشت دقیقا چه می خواهند !؟

نکته دیگر همزمانی تامل برانگیز جلسه امروز شورای شهر رشت با شورای شهرستان می باشد! 

گویا آنانی که تا دیروز ندا سر می دادند "برای شهرم" و اشک می ریختند و می گفتند می خواهم اشک چشم شهرم را پاک کنم امروز جلسه شورای شهرستان را به شورای شهر رشت ترجیح دادند!
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار