عضو کمیسیون برنامه و بودجه کشور گفت: مجمع نمایندگان خراسان رضوی درباره موضوع پدیده و میزان جلسات مختلفی را گذاشته است و پیگیری‌های متعددی داشته اما تصمیم‌گیری نهایی باید در استان گرفته شود و آقای استاندار در این زمینه باید فعال‌تر، قاطعانه‌تر و سریع‌تر وارد عمل شود.
کد خبر: ۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 06 September 2015


استاندار در قضیه پدیده فعال‌تر وارد شود

 غلامرضا اسدالهی در نشستی‌خبری با بیان اینکه امروز بحث «میزان» دغدغه استان و کشور است و باید این موضوع تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: البته مؤسسات مالی و اعتباری که به‌صورت قارچ‌گونه سر به بیرون می‌آورند هیچ کمکی به اقتصاد کشور نکردند و در مناطق محروم نیز پول مردم را جمع کردند و حتی گاهی در شهرهای مرکزی هزینه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه نکته‌ای که قابل‌توجه این است که موسسه میزان ١٣سال در حال فعالیت بود و نمی‌توان به یک‌باره گفت که این موسسه مجوز ندارد، تصریح کرد: اگر این موسسه مجوز نداشت باید بانک مرکزی در این ١٣سال جلوی فعالیت آن را می‌گرفت و نکته دوم اینکه این موسسه ١٣سال از نماد قوه قضائیه استفاده کرد و نمی‌توان یک‌ شبه قوه قضائیه اعلام کند این موسسه هیچ ارتباطی به ما ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل پدیده در استان تأثیر بدی در سرمایه‌گذاری و کارآفرینی داشته است، ادامه داد: همیشه وضعیت اشتغال ما در استان بهتر از میانگین کشوری بوده است؛ اما امروز ٢درصد پایین‌تر از متوسط کشور است.
برچسب ها: پدیده ، میزان ، اسداللهی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
نفس ادم ها سربه سر افسرده است درخراسان چندی است هرنشاطی مرده است. لازم است که به خاطر مشکلات روحی و روانی سنگینی که به مردم خراسان در خصوص موسسه میزان پیش امده است به مسولان تبریک عرض نمایم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
سلام
ضمن تشکر از نماینده محترم، به نظر من میزان در حال حاضر به مثابه دست آویزی برای برخی نمایندگان محترم مجلس شده و خیلی از نمایندگان محترم فقط موضوع میزان را مطرح و می خواهند خود را پیگیر امور مردم معرفی کنند و از جنبه های تبلیغاتی آن استفاده می کنند که 100 البته بعضی ها خوب اینکار را انجام داده اند. عملا هیچ مشکلی تا به حال حل نشده و فقط حرف بوده و حرف و همه به فکر منافع خود بوده اند. چه قوه قضاییه، چه بانک مرکزی و چه نمایندگان محترم که این روزها همه پیگیری می کنند........ امیدوارم تابناک عزیز این مطلب را درج نماید که البته بعید به نظر می رسد...
علی اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
حالا که دولت به فکر من سپردگذار نیست رأی من و خانواده ام به این دولت نخواهد بود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار