امام جمعه آرادان:
امام جمعه آرادان با بیان اینکه دشمنان فشار‌های خود را برای ناامید کردن ملت ایران اسلامی تشدید می‌کنند، گفت: خدمت‌رسانی مسئولان در این شرایط دشوار اهمیتی بسیار بالا دارد.
کد خبر: ۸۹۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 24 August 2020

فشارهای خارجی برای ناامید کردن ملت ایران تشدید می‌شوند

به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت در آرادان به میزبانی فرمانداری شهرستان ضمن بیان اینکه تلاش‌های مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان ارشد استان سمنان باید برای گره‌گشایی از مشکلات مردم باشد، تاکید کرد: باوجود فشارهای خارجی و تحریم‌ها عملکرد مسئولان و مدیران برای توسعه کشور و خدمت به مردم ستودنی است.

وی با بیان اینکه امیدواریم در یکسال باقیمانده تا پایان دولت همچنان برای توسعه روزافزون منطقه اقدام شود، افزود: عمر مدیریت و خدمت به مردم کوتاه است و باید از این فرصت‌های ارزشمند نهایت بهره را برد و با گره‌گشایی از مشکلات مردم خود را در مسیر نسیم رحمت الهی قرار دهیم.

مجتبی بوربور فرماندار آرادان، نیز در این مراسم با بیان اینکه در هفته دولت و با حضور استاندار سمنان ۳۲ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال افتتاح و بهره برداری می‌شود، گفت: از مجموع طرح‌های مذکور، ۲۶ طرح عمرانی و دو طرح اقتصادی با سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاح آن برای ۲۰ نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی افزود: شش طرح عمرانی و اقتصادی با هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در هفته دولت سال جاری کلنگ زنی می‌شود.

یک‌هزار و ۵۹۹ میلیارد تومان طرح در حوزه‌ها و شهرستان‌های مختلف استان سمنان هفته دولت امسال بهره‌برداری، سرمایه‌گذاری و کلنگ‌زنی می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار