مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان عنوان کرد:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام گفت: در مسجد ثارالله(ع) کار ساخت ماسک به تعداد ۳۰۰۰ عدد در روز آغاز شد و هم اکنون ۱۵ هزار ماسک با حضور ۱۵ نفر از خواهران دوخت می‌شود.
کد خبر: ۸۹۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی چراغی پور در نشست روز جهانی مساجد که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس و پیچیده امروز، شبیخون و ناتوی فرهنگی استکبار جهانی و ضرورت توسعه و تعمیق نقش راهبردی مساجد، باید با برنامه ریزی و ساماندهی مطلوب از این پایگاه معنوی و بی بدیل به عنوان کانون توحید و تحرک، علم و آگاهی و وحدت و انسجام بهترین استفاده را به عمل آورد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، گفت: گروه های مردمی و نهادهای مختلف فرهنگی، فعالیت های گوناگونی را در این نهاد مقدس برنامه ریزی کرده اند و سیاستگذاری در جهت هماهنگی، انسجام و مدیریت مطلوب این مکان های مقدس و نیروهای ارزنده ای که در این مکان مقدس خدمت می کنند لازم و ضروری است.

چراغی‌پور تصریح کرد: در حال حاضر ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در سطح مساجد روستایی و شهری استان فعالیت دارند و تعامل بسیار خوبی در بین نهادهای مختلف فعال در سطح مساجد و کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان وجود دارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در خدمت رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا، گفت: از اسفند سال گذشته، برنامه های مختلفی در راستای مبارزه با کرونا در سطح کانون های مساجد استان برگزار شد،به عنوان مثال در مسجد ثارالله(ع) کار ساخت ماسک به تعداد ۳۰۰۰ عدد در روز آغاز شد و هم اکنون ۱۵ هزار ماسک با حضور ۱۵ نفر از خواهران دوخت می‌شود.

چراغی پور در پایان با اشاره به اینکه در حوزه کانون های فرهنگی و هنری روستایی نیز فعالیت های ملی و گسترده ای انجام شده است، خاطرنشان کرد: ۷۵ درصد کانون های فرهنگی و هنری استان در مناطق روستایی و عشایری استان فعالیت دارند و امکانات و شرایط لازم برا فعالیت این کانون ها نیز فراهم شده است./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار