در راستای فرهنگ اهدای خون صورت گرفت؛
انتقال خون استان ایلام با هدف افزایش آمار اهدای خون و میزبانی از داوطلبین این امر انسان دوستانه مرکز ثابت اهدای خون را در بیمارستان امام علی (ع) شهرستان چرداول راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۹۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 23 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ مهدی اکبری دهبالایی مدیرکل انتقال خون ایلام، طی بازدید از شهرستان چرداول گفت:  با توجه به درخواست مردم ومسئولان شهرستان چرداول مرکز ثابت انتقال خون در بیمارستان امام علی (ع) راه اندازی شده وشروع به فعالیت کرد.
وی اظهار کرد: دراین مرکز تمامی خدمات اهدای خون انجام گرفته ونیازی به مراجعه به استان نیست وهمه می توان دراین امر سهیم باشند.
دهبالایی در ادامه گفت:فرهنگ اهدای خون درنزد مردم و مسئولین شهرستان چرداول  با توجه به برگزاری تیم های سیار خونگیری در سنوات گذشته غنی و با استقبال گرم آنان همراه بوده است . 

وی عنوان کرد: البته همچنان دراین مرکز دارای مشکلاتی هستیم که آن را برطرف خواهیم کردو مردم بدون هیچ مشکلی می توانند به این مرکز مراجعه کنند. 

 مدیرکل انتقال خون ایلام تصریح کرد: اهدای خون یک فرهنگ در میان ملت ایران است که نیازمند توجه همگانی به آن است وخوشبختانه با استقبال وهمراهی در بحث اهدای خون در وضعیت مطلوبی هستیم./ح

 

ایلام بیدار

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار