با افزایش شیوع کرونا، بخش ایزوله بیمارستان الزهرا (س) و ظرفیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان عیسی بن مریم اصفهان ، از امروز وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی شد.
کد خبر: ۸۹۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 22 August 2020
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تنها بخش ایزوله با ۱۵۰ تخت بیمارستان الزهرا (س) درگیر ارائه خدمات به بیماران کرونا شده و دیگر بخش‌های این بیمارستان برای ارائه خدمات به دیگر بیماران فعال است.
طاهره چنگیز افزود: درصورت افزایش بستری تعداد مبتلایان کرونا، امکان دارد دیگر بخش‌ها هم به تدریج درگیر پذیرش این بیماران شود.
وی گفت: همچنین از امروز فعالیت ۱۰۰ درصدی بیمارستان عیسی بن مریم با ۱۱۰ تخت برای پذیرش بیماران کرونایی از سرگرفته شد.
وی افزود : پیش از این هم این بیمارستان از ابتدای شیوع کرونا درگیر ارائه خدمات به بیماران کرونایی بود که مدتی پیش از چرخه فعالیت به بیماران کرونا خارج شده بود و اکنون با افزایش تعداد مبتلایان وارد مدار پذیرش این بیماران شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، همچنان وضعیت اصفهان را در شیوع کرونا قرمز دانست و اضافه کرد : اکنون تعداد بیماران بدحال رو به افزایش است و بیماران بدحال‌تر از قبل هستند.
طاهره چنگیز به مردم توصیه کرد ، بیشتر از قبل شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و استفاده از ماسک را جدی بگیرند تا شدت شیوع بیماری کمتر شود و بیماران کمتری مبتلا و کمی از خستگی کادر درمانی کاسته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار