حجت‌الاسلام محمد بارانی:
به گزارش تابناک سمنان: حجت‌الاسلام محمد بارانی امام‌جمعه مهدی‌شهر بابیان اینکه فاصله طبقاتی همواره فرهنگ اجتماعی را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، گفت: کاهش فاصله طبقاتی با اصلاح زیرساخت‌های اجتماعی میسر می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶ 20 August 2020

 

ویژگی های شخصیتی لازم برای هر بسیجی - خبرگزاری حوزه

امام‌جمعه مهدی‌شهر صبح پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگی عمومی مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری شهرستان بابیان اینکه کاهش فاصله طبقاتی با اصلاح زیرساخت‌های اجتماعی میسر می‌شود، اظهار داشت: اگر در جامعه امروز ما سیاست‌های اقتصادی را اصلاح نکنیم و فاصله طبقاتی هرروز بیشتر می‌شود و فرهنگ عمومی به‌شدت آسیب می‌بیند.

وی بابیان اینکه یزیدیان تابلوی عبرت برای مسلمانان هستند، خاطرنشان کرد: تحریف، رفاه‌زدگی، نفوذ دشمن در فرهنگ ازجمله مسائلی است که باید از واقعه عاشورا عبرت بگیریم و به نسل جدید بیاموزیم.

حجت‌الاسلام محمد بارانی با تأکید بر اینکه با اصلاح زیرساخت‌ها و قوانین درست فاصله‌ها را در جامعه کم می‌شود، افزود: در کشورمان در سال‌های مختلف با استفاده از فرهنگ عاشورایی توانستیم از پیچ‌های تاریخی عبور کنیم.

بارانی با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ ولایت‌پذیری در جامعه کنونی بیان کرد: فرهنگ مقاومت در اوج سختی‌ها، ایثار و شهادت، مواسات و همدلی، عزت پذیری و امربه‌معروف و نهی از منکر از دیگر مسائلی است که باید برای نسل جدید آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: پایه‌های زیرساخت‌های فرهنگی، بصیرت است که نگاه ژرف و عمیقی به انسان می‌دهد.

 لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار