رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه گفت: درصورتی که ستاد ملی مقابله با کرونا موافقت کند، مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور به میزبانی شهرستان صحنه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۹۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 18 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،عزت الله پرنیان، بااشاره به پیگیری‌های انجام شده برای گرفتن میزبانی مسابقات قهرمانی کشور فوتبال هفت نفره در کرمانشاه، اظهار کرد: از حدود چندماه پیش رایزنی‌هایی در این رابطه با فدراسیون داشتیم و توانستیم موافقت آنها را بگیریم.

وی با تاکید براینکه تمام مقدمات برای برگزاری این مسابقات در شهرستان صحنه فراهم شده، گفت: مجوز استانی برگزاری این مسابقات را گرفته‌ایم و منتظریم تا فدراسیون موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا را هم بگیرد.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای برگزاری این مسابقات تامین شده و طبق هماهنگی‌های انجام شده با تعدادی از دستگاه‌ها و ارگان‌ها، تدابیر لازم برای اسکان، تغذیه و برگزاری مسابقات در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی بایادآوری هشت دوره قهرمانی استان کرمانشاه در رقابت‌های فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور، اعلام کرد: درصورتی که این مسابقات برگزار شود، حدود 16 تیم از سراسر کشور در آن شرکت خواهند کرد و امیدواریم کرمانشاه برای نهمین دوره قهرمان رقابتها شود.

پرنیان در بخش دیگری از گفت و گو با ایسنا، بااشاره به  برگزاری مسابقات کشوری پاراوزنه‌برداری بصورت مجازی، عنوان کرد: خوشبختانه در این رقابت‌ها علیرضا ایزدی و صمد عباسی از امیدهای استان برای کسب سهمیه پارالمپیک در وزن خود در جایگاه اول کشوری قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور دی ماه برگزار می‌شود و درصورتی که شیوع کرونا تداوم داشته باشد، این رقابت‌ها هم بصورت مجازی برگزار خواهد شد و امیدواریم نمایندگان استان با درخشش در این رقابت‌ها برای کسب سهمیه قدرتمندتر مسیر را طی کنند.

رئیس هیات جانباران و معلولین استان کرمانشاه همچنین به رکوردگیری از پارادوومیدانی کاران کرمانشاهی طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: این رکوردگیری جهت معرفی نمایندگان استان برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور بود که خوشبختانه تعدادی از ورزشکاران استان رکوردهایی در حد رقابت‌های جهانی زدند.

وی اضافه کرد: جمعا از استان کرمانشاه شش نفر در بخش آقایان و شش نفر در بخش خانم‌ها رکوردهای خوبی ثبت کردند که آنها را به مسابقات کشوری اعزام خواهیم کرد.

پرنیان در ادامه در خصوص حمایت‌های هیات استان از ملی پوشان و قهرمانان تا زمان برگزاری رقابت‌های پیش رو هم گفت: هیات براساس وظیفه ای که دارد، موظف به تامین زیرساخت ها، در اختیار قرار دادن مربی و اعزام ورزشکاران به رقابت ها است که همه این ها را انجام می‌دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار