رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از اجرای طرح تابستانه کتاب در ۱۰۰ کتابفروشی قم خبر داد.
کد خبر: ۸۸۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳ 16 August 2020

به گزارش تابناک قم، حمید خرمی با اشاره به طرح تابستانه کتاب اظهار کرد: این طرح از 18 مرداد ماه با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرا می‌شود و تا 30 مرداد ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: کتابفروشی‌های عضو طرح که شامل ۱۰۰ کتابفروشی در استان قم است کتاب‌های خود را از ۲۵ تا ۳۵ درصد تخفیف با دریافت کارت ملی عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه اجرای طرح تابستانه کتاب فرصتی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی است، گفت: از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی دعوت می‌شود با توجه به فرصت ایجاد شده از تخفیف عرضه شده در این طرح استفاده کنند.

 لطمه کتابفروشان از حذف توزیع کتاب درسی

وی عنوان کرد: هر سال کتاب‌های درسی از دهم شهریور ماه توزیع می‌شد که دو سال است به دلیل کم لطفی وزارت آموزش و پرورش، کتابفروشی‌ها، ناشران و لوازم التحریر فروشان در سطح کشور ضربه سختی متحمل شدند.

خرمی با بیان اینکه امسال کتابفروشی‌ها وضعیت خوبی ندارند و با لطمات و مشکلات بسیاری مواجه شدند، خاطرنشان کرد: سال گذشته توزیع کتاب‌های دوره متوسطه دوم را حذف کردند و امسال با حذف توزیع کتاب دوره متوسطه، لطمه جبران‌ناپذیری به حوزه نشر و کتابفروشی‌ها وارد شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار