عضو شورای شهر مشهد گفت: هتاکی به مقام شهدای جبل النور پارک کوهسنگی مشهد در شورای شهر بررسی می‌شود.
کد خبر: ۸۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲ 03 September 2015
علی اصغر لطفی اظهار کرد: یکی از نخستین‌ افرادی که در برابر هتک حرمت نسبت به شهدای جبل النور موضع گیری کرد بنده بودم زیرا این موضوع بزرگترین توهین به ساحت این شهدای بزرگوار است.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه فردی که بوستان کوهسنگی را با گورستان یکسان دانسته است کوچکترین اطلاعی از شرایط شهر مشهد و استقبال مردم از این مکان تفریحی و فرهنگی ندارد افزود: اگر از تک تک افرادی که به این مکان می‌آیند سوال شود از دفن شهدا در کوهسنگی مشهد راضی هستند و عده زیادی تنها برای زیارت قبور نورانی این شهدا به جبل النور مراجعه می‌کنند.

لطفی این موضوع را یک جریان و آزمایش برای برخورد با ارزش‌های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: امید می‌رود که مسئولان مربوطه برخورد محکمی با هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس شهدای گمنام جبل النور داشته باشند.

وی افزود: همچنین، مراسمی با عنوان تجدید میثاق و دفاع از شهدا و مظلومیت آنها روز جمعه هفته جاری ساعت 18 در محل بوستان کوهسنگی مشهد برگزار می‌شود که از تمامی مسئولان دعوت می‌شود در این مراسم شرکت کنند.

عضو شورای شهر مشهد مقدس با بیان اینکه حفظ ارزش‌های اسلامی یکی از مهمترین دستور کارهای شورای چهارم مشهد است تصریح کرد: به راه افتادن این جریان سبب پیگیری دفن شهدای گمنام دیگری در تپه وفا و پارک خورشید شده است.

لطفی گفت: این موضوع برای این است که به رغم خواسته انسان‌های کوردل، فرهنگ رشادت و شهادت و احترام به ارزش‌های انقلاب بیش از پیش در شهر مشهد نهادینه شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این مسئله ممکن است در صحن علنی شورای شهر مشهد مطرح شود یا خیر؟ اظهار داشت: اگر مسئولان مربوطه اقدام عاجل به عمل نیاورند این موضوع در کمیسیون ویژه امر به معروف و نهی از منکر شورای شهر مشهد مطرح و اگر در شورای شهر نیز نتیجه‌ دلخواه حاصل نشود شخصا اقدام به شکایت از هتاک می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار