مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد در برنامه رادیویی توسعه استان حاضر و به تشریح آخرین اقدامات در خصوص طرح اقدام ملی مسکن پرداخت. 
کد خبر: ۸۷۸۰۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ 21 July 2020



به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلیویه و بویر احمد دکتر جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان به دعوت صدا و سیمای مرکز استان در برنامه زنده رادیویی توسعه استان با موضوع  بررسی و رفع مشکلات موجود در اجرای طرح اقدام ملی و آخرین اقدامات صورت گرفته و همچنین  پاسخگوی به  سوالات مطرح شده توسط مردم شریف استان از طریق این برنامه در صدا و سیما حضور یافتند . 
در این برنامه جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویر احمد که با حضور مهندس مهندس نیک اقبالی مدیر کل راه و شهر سازی نیز برگزار گردید , ضمن تشکراز رسانه ملی در خصوص آخرین اقدامات صورت گرفته طرح اقدام ملی در استان گفت : طرح اقدام ملی با همکاری راه و شهر سازی در استان برای اقشار کم درآمد احداث و طبق دستورالعمل های مصوب و ابلاغی به آنها واگذار میگردد . که تا کنون  70 هزار و 384 متر مربع زمین توسط راه و شهر سازی جهت احداث 548 واحد مسکونی در سطح استان به این بنیاد واگذار شده که در زمین های تحویلی  در کل استان عملیات آماده سازی و تسطیح معابر در پروژه ها توسط ماشین آلات سنگین بنیاد مسکن انجام گرفته . 
تشریح آخرین اقدامات طرح اقدام ملی مسکن

جنتی افزود  : احراز هویت متقاضیان سری اول انجام شده در حال بررسی اطلاعات متقاضیان سری دوم هستیم  , تعداد ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی در استان ( یک هزار و چهار صد و پنجاه و پنج   ) نفر بوده ظرفیت بر اساس سامانه 1626 نفر میباشد که در صورت  واگذاری زمین ازطریق راه و شهر سازی بنیاد مسکن جهت اقدامات بعدی آمادگی های لازم را دارد . 
ضمنا در این برنامه رادیویی مدیر کل بنیاد مسکن استان به سوالات خبر نگار در زمینه های مختلف پاسخ دادند  .
تشریح آخرین اقدامات طرح اقدام ملی مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار