فرماندار لنده از نشستی در مرکز استان با محوریت پیگیری جذب اعتبارات بخش عشایر شهرستان از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۷۲۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۲ 20 July 2020

اختصاص سهم عشایر لنده از محل اعتبارات ارزش افزوده بعد از سالها چشم انتظاری+تصویرتابناک کهگیلویه بویر احمد؛ سید خدادوست موسوی گفت؛ سالها بود از این محل اعتباری نصیب شهرستان لنده نمی شد و خوشبختانه منبعد بصورت مستقیما سهم ارزش افزوده عشایر ما واریز میشود.

فرماندار لنده با بیان اینکه این اعتبارات کلیه طرح های مربوط به امور عشایر را شامل میشود ابراز داشت: اصل فعالیت در این حوزه ارائه خدمات به کوچندگان است و جمعیت عشایری ۳۲۵۰ نفری شهرستان در مسیر حرکت به ییلاق و قشلاق نیازمند ارایه خدمات زیربنایی مثل احداث پل، احداث راه و مرمت راه ها دارند که از این محل کمک خوبی میشود انجام داد.

وی افزود: همچنین خدماتی مثل آبرسانی سیار و تامین آرد یا تامین سوخت و پکیج های خورشیدی مواردی هستند که مورد نیاز جامعه عشایری است و از همین محل مقداری از آن تامین می شود.

این جلسه با حضور مدیر کل امور عشایر استان، مدیر کل امور مالیاتی استان، مدیر کل دفتر امور روستائی و شوراهای استانداری در محل دفتر معاون امور عمرانی استاندار برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار