مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه گفت: قرار است یک شرکت سرمایه‌گذاری خارجی حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان در زمینه تولید پنل‌های خورشیدی در کرمانشاه سرمایه‌گذاری کند.
کد خبر: ۸۷۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 20 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ایسنا،فرید خلیلی از اعلام آمادگی سرمایه‌گذار خارجی برای تولید پنل‌های خورشیدی در کرمانشاه خبر داد و افزود: رقم سرمایه‌گذاری این طرح نزدیک به 3200 میلیارد تومان است که از این میزان 350 میلیون یورو به صورت ارزی و مابقی از طریق تسهیلات بانکی و به صورت ریالی خواهد بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر زمین 10 هکتاری مورد نیاز برای احداث این پروژه در محل جاده روانسر تحویل سرمایه‌گذار شده و مابقی کارها نیز در حال پیگیری است.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه مراحل بعدی کار را شامل رایزنی برای اخذ تسهیلات بانکی و همچنین اخد مجوز از سازمان سرمایه‌گذاری خارجی دانست و عنوان کرد: به نظر می‌رسد کار تجهیز کارگاه این پروژه ظرف سه ماه آینده آغاز شود.

خلیلی زمان مورد نیاز برای احداث واحد تولیدی پنل‌های خورشیدی و تکمیل آن را حدود یک سال برآورد کرد.

وی اضافه کرد: قرار است در همین هفته طرح توجیهی پروژه توسط سرمایه‌گذاران ارائه شود که در قالب آن جزییات بیشتر مانند میزان تولید و ... مشخص خواهد شد.

مدیرمرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی را یکی از اولویت‌های استان برشمرد و افزود: در همین راستا رایزنی‌های متعددی برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی انجام شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار