کد خبر: ۸۷۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳ 20 July 2020

مسابقات اسنوکر قهرمانی گیلان پایان یافت

تابناک/ پنجمین دوره مسابقات رنکینگ اسنوکر گیلان یکشنبه شب با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

در این دوره از رقابت ها ۳۸ ورزشکار از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که در باشگاه بیلیارد شار رشت با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون حضور تماشاگر و با سرداوری سیدمحسن علوی با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مسابقات، سیدمصطفی حسینی با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مقام نخست پنجمین دوره رقابت های رنکینگ اسنوکر استان گیلان را به خود اختصاص داد.

همچنین نیما غلامی در مکان دوم این رقابت ها قرار گرفت، امیر ابراهیمی و محمد خشنود نیز به ترتیب مکان های سوم و چهارم مسابقات رنکینگ اسنوکر استان گیلان را کسب کردند.

در پایان از سوی مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها، به نفرات برتر پنجمین دوره مسابقات اسنوکرگیلان،  لوح و مدال قهرمانی و جوایزی اهداء شد.

رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان در پایان این مسابقات در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به تعطیلی چند ماهه مسابقات ورزشی به دلیل شیوع کرونا، برگزاری اینگونه رقابت ها لازم و ضروری است چون ورزشکاران در شرایط مسابقه قرار می گیرند.

سارنگ بزرگ چنانی افزود: برپایی این مسابقات که با رعایت تمامی نکات و دستورات پروتکل های بهداشتی انجام شد، باعث می شود تا ورزشکاران آمادگی خود را حفظ و در صورت برگزاری رقابت های کشوری با قدرت در مسابقات حضور یابند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار