تابناک: پیش از ظهر امروز جمع قابل توجهی از بازنشستگان فولادی اصفهان که اعم از بازنشستگان ذوب آهن و فولاد مبارکه هستند در انتقاد به عدم پرداخت معوقه های خود به مدت سه ماه در برابر ساختمان کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان تجمع کردند.
کد خبر: ۸۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵ 28 February 2015
به گزارش تابناک از اصفهان، پیش از ظهر امروز خیابان نشاط اصفهان مملو از جمعیتی بود که به صورت آرام به عدم پرداخت معوقه های خود انتقاد داشتند.

این جمعیت بازنشستگان ذوب آهن و فولاد اصفهان هستند که مدت هاست اعتراض خود را با تجمع در برابر ساختمان کانون بازنشستگان استان اصفهان و نیز مجلس شورای اسلامی اعلام کرده اند.

این برای نخستین بار نیست که بازنشستگان فولادی کشور در استان های مختلف و از جمله استان اصفهان که تعداد قابل توجهی از این بازنشستگان را دارد، به وضعیت موجود در خصوص پرداخت حقوق خود انتقاد می کنند.

به گفته افرادی که در این تجمع حضور داشتند، این بازنشستگان حدود سه ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند.

گفتنی است این تجمع مربوط به بازنشستگان فولادی است.

این مشکل از زمانی برای بازنشستگان فولاد کشور بروز یافت که صندوق بازنشستگی فولاد کشور که به منزله یک صندوق ذخیره برای این بخش از بازنشستگان به شمار میرفت با کسری موجودی مواجه شد.

این دسته از بازنشستگان زمانیکه در شرکتهای فولادی مشغول به کار بودند، بخشی از حقوق خود را به منظور بیمه و امور رفاهی در این صندوق ذخیره می کردند که اکنون با گذشت 30 سال و بازنشسته شدن، صندوق نمی تواند این وعده را محقق نماید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار