کد خبر: ۸۶۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 01 September 2015

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه هر روز فشار مالی زیادی بر شهر رشت تحمیل می‌شود که مشکلات را مضاعف می‌کند، گفت: مطالبات پیمانکاران شهرداری رشت پرداخت نشده است.
خبرگزاری فارس: شهرداری رشت مطالبات پیمانکاران را پرداخت نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمود باقری‌خطیبانی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهر رشت با سید عیسی مهدوی فرماندار این شهرستان اظهار کرد: دست‌های پنهانی در اجرای برخی از پروژه‌های شهرداری شهر رشت وجود دارد که باید به این موضوعات رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه گاهی شنیده می‌شود که خرید فلان پاساژ در رشت برای نفع رسیدن به اعضای شورا است، افزود: قرار است پاساژی که در راستای اجرای یک پروژه است توسط یکی از اعضای شورا خریداری شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: پس از بررسی این شایعات و موضوع خرید پاساژ متوجه می‌شویم که در این جریان شهرداری دست دارد و بنده در صورت لزوم حتما اسامی این افراد را اعلام می‌کنم.

وی برخورد شهرداری با کارگران و رفتگران را نامناسب خواند و ادامه داد: کارگر زحمتکش شهرداری در ماه 900 هزار تومان دریافت می‌کند در حالی که برخی مدیران شهرداری حق مسئولیت‌های 2 میلیون تومانی می‌گیرند.

باقری‌خطیبانی با اشاره به اینکه حقوق ناچیز رفتگران شهرداری به دلایل ناچیز کسر می‌شود، خاطرنشان کرد: شهردار رشت در ماه 2 میلیون تومان حق مسئولیت دریافت می‌کند اما به دلیل شکستن گلدان حقوق کارگر شهرداری را کسر می‌کند و یا به تعویق می‌اندازد.

وی با بیان اینکه رفتگران شهرداری رشت فاقد کمترین امکانات برای فعالیت در روزهای گرم و سرد سال هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مدیران شهرداری رشت با خودروهای اداره تردد می‌کنند اما هزینه ایاب و ذهاب می‌گیرند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تاکید بر اینکه برای پرداخت حق مسئولیت در شهرداری رشت تقسیم‌بندی کرده‌اند، متذکر شد: پرداخت حق مسئولیت‌ها در شهرداری رشت به مدیریت عالی، مدیریت میانی و سرپرستی تقسیم شده است.

وی خاطرنشان کرد: دفتر شهردار به جای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت عمل می‌کند و شهرداری حدود چهار ماه مطالبات پیمانکاران را پرداخت نکرده و هر روز فشار مالی بیشتری بر شهر تحمیل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار