در بخش نیمه سریع که در 9 دور برگزار شد ، علی فقیرنواز ، سیدخلیل موسوی و سیدمیلاد موسوی به ترتیب با کسب بیشترین امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
کد خبر: ۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳ 28 February 2015
 مسابقات کشوری شطرنج روز شنبه با معرفی نفرات برتر در سالن ولایت شهرستان آستارا پایان یافت.
رییس هیات شطرنج شهرستان آستارا در حاشیه معرفی نفرات برتر این مسابقه گفت: این مسابقات طی دو روز با حضور شطرنج بازانی از استان های گیلان ، اردبیل ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، تهران و البرز برگزار شد.

عارف باباشپور افزود: در این مسابقات 80 ورزشکار به روش سوئیسی به صورت نیمه سریع و سریع با همدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: در بخش نیمه سریع که در 9 دور برگزار شد ، علی فقیرنواز ، سیدخلیل موسوی و سیدمیلاد موسوی به ترتیب با کسب بیشترین امتیاز به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی اظهار کرد: شطرنج بازان در بخش سریع مسابقات در هفت دور به رقابت پرداختند که در نتیجه خلیل موسوی ، یاسر سلیمی و میلاد موسوی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

باباشپور با بیان اینکه این مسابقات با همکاری هیات شطرنج استان گیلان ، اداره ورزش و جوانان و هیات شطرنج شهرستان آستارا برگزار شد ، گفت: یک سوم شرکت کنندگان در این مسابقات از بازیکنان دارای درجه بین المللی و فیده در رشته شطرنج بودند.

وی برگزاری مسابقات شطرنج در سطوح استانی و کشوری را باعث توسعه این ورزش ذهنی در شهرستان آستارا خواند و اظهار کرد: از مسوولان انتظار داریم تا با حمایت های مادی و معنوی خود زمینه های اعتلای این رشته ورزشی را بیش از پیش در بندر آستارا فراهم کنند.

در این مسابقات علاوه بر اهدای لوح و جوایز نقدی به نفرات اول تا سوم هر بخش، از علیرضا نجاتی به عنوان نفر اول زیر 10 سال ، حسین پدیداری نفر اول زیر 12 سال و احسان برنجکار نفر اول زیر 14 سال تجلیل شد.

تجلیل از اسماعیل خان رضایی و عزیز مرادیان به عنوان نفرات اول و دوم بالای 60 سال ، مسعود شرافتی و یونس کوچکی به عنوان نفرات اول و دوم بالای 50 سال و تجلیل از بیژن فیض اللهیان به عنوان نفر اول بدون ریتینگ مسابقات شطرنج از دیگر بخش های آیین اختتامیه بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار