کد خبر: ۸۶۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۵ 24 June 2020

فعالیت بانوان گیلان در زیر مجموعه 46 هیأت ورزشی

تابناک/ معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: از 49 هیأت ورزشی فعال در زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، 46 هیأت در حوزه ورزش بانوان فعال است.

سهیلا یاورمسرور در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و در با دیدار با نواب رؤسای هیأت های ورزشی فعال این شهرستان، اظهار کرد: تبدیل حوزه ورزش بانوان به "معاونت" از بزرگترین دستاوردها حوزه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان است.

وی با بیان اینکه در جریان سفر به آستارا، نشستی با نواب رؤسای هیأت های شهرستان ها که از بانوان هستند، برگزار شد، ادامه داد: از 49 هیأت ورزشی فعال در زیر مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، 46 هیأت در حوزه ورزش بانوان فعال می باشد که ظرفیتی عالی است.

وی توجه و پرداختن به راهکارهای مختلف برای استفاده از پتانسیل ها و ظرفیت ها جهت توسعه ورزش بانوان را از مهمترین اهداف برشمرد و افزود: در این شهرستان هم پیگیر تحقق این هدف هستیم.

یاورمسرور با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در پرداختن به ورزش همگانی جهت ایجاد نشاط در خانواده و سلامتی بانوان، خاطرنشان کرد: مادر قوی می تواند فرزندان سالم و مفید را برای تحویل به اجتماع تربیت کند.

وی پر کردن اوقات فراغت سالمندان را از دیگر اهداف عنوان و اضافه کرد: در کنار این اهداف، به ایجاد بسترها برای پرداختن به ورزش قهرمانی و معرفی قهرمانان خانم نیز اقدام شده است که امیدواریم در شهرستان آستارا هم برنامه های مرتبط تدوین شود.

معاون ورزش و جوانان گیلان، اعتبارات ورزش و جوانان را محدود دانست و افزود: امیدواریم با مدیریت صحیح با حداقل ترین اعتبارات، بهترین امکانات را ایجاد کنیم.

وی در خصوص تکمیل استخر شنای بانوان در آستارا و سایر زیرساخت های مرتبط با ورزش بانوان، تصریح کرد: اگر مسئولان شهرستان برنامه های خود را تدوین کرده باشند، می توانند اعتبارات لازم را برای تکمیل این زیرساخت ها دریافت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: با توجه به اینکه آستارا استخر دولتی ندارد، این مسأله به تخصیص اعتبار برای تکمیل این پروژه کمک خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار