کد خبر: ۸۶۵۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸ 22 June 2020
محسنی کار برای جوانان را ملزم به برنامه‌ریزی دانست و گفت: تمام دست اندرکاران موظف به جذب کلیه اعتبارات مربوط به اشتغالزایی برای جوانان جویای کار در شهرستان هستند.
 

 

تابناک/به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محمدرضا محسنی» امروز(دوشنبه، ۲ تیر) در جلسه کارگروه ساماندهی جوانان که در محل فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: ظرفیت خوبی در حوزه جوانان در شهرستان فومن وجود دارد که در این راستا دستگاه‌های مسئول باید اهتمام بیشتری در زمینه افزایش فرصت اشتغال و ساماندهی جوانان داشته باشند.

 

فرماندار فومن کار برای جوانان را ملزم به برنامه‌ریزی دانست و افزود: اداره ورزش و جوانان باید برنامه‌های خود را برای ساماندهی جوانان آماده و ارائه کند.

 

وی با اشاره به اینکه ادارات اعتبارات اشتغال مربوط به جوانان را جذب کنند گفت: استفاده از ظرفیت جوانان تحصیل کرده به ویژه در حوزه کشاورزی و فناوری‌های نوین حتما مورد توجه قرار بگیرد.

 

محسنی تصریح کرد: تمام دست اندرکاران موظف به جذب کلیه اعتبارات مربوط به اشتغالزایی برای جوانان جویای کار در شهرستان هستند و در این بستر، هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای اوقات فراغت باید از فضای مجازی حداکثر استفاده بهینه را داشته باشیم خاطرنشان کرد: با مدیریت مناسب و موفق دولت تدبیر و امید خسارات ناشی از بیماری کرونا در سطح کشور کنترل شد.

 

وی خواستار شناسایی و بررسی آسیب‌های اجتماعی پساکرونا درخصوص جوانان شد و اظهار کرد: پیگیری بایسته‌ها و اجرای برنامه‌های مربوطه به عنوان وظیفه اصلی دستگاه‌های متولی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار