کودک ایلامی عضو باشگاه کتابخوانی، تنها برگزیده غرب کشور در طرح ملی پویش «با کتاب در خانه» وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
کد خبر: ۸۶۲۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 15 June 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عمران خودآموز اظهار کرد: «سیدپارسا موسوی» عضو باشگاه شریعتی پهله زرین آباد دهلران،تنها برگزیده ی غرب کشور در طرح پویش ملی با کتاب درخانه معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و انتخاب شد.

وی گفت: پویش «با کتاب در خانه» بر اساس طرحی از دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب‌خوانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی استان‌ ها در سراسر شروع به کار کرد و در آن کودکان و نوجوانان سراسر ایران، در کلیپ‌های کوتاه دو دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کردند به معرفی کتابی می‌پرداختند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام تصریح کرد: هدف از این پویش، استفاده از فراغت به وجود آمده در خانه‌ها، بهره بردن از امکانات موجود در فضاهای مجازی برای ترویج اجتماعی کتاب‌خوانی در سراسر ایران و تشویق کودکان و نوجوانان به گفت‌وگو پیرامون کتاب‌های مطالعه شده و  گسترش بهداشت در فضاهای فردی و اجتماعی و پر کردن اوقات فراغت بود.

عمران خودآموز با تقدیر از تلاش مروجان جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان که در سراسر استان زیر نظر این اداره کل فعالیت دارند؛ ادامه داد: تلاش و اقدامات این عزیران در راه اندازی باشگاه های کتابخوانی در شهرستان ها و بخش ها و حتی روستاهای محروم، قابل تقدیر است و خوشبختانه اقدامات مناسبی در این راستا انجام می دهند.

وی ادامه داد: از سوی "کتابسرا"ی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و تلاش و برنامه ریزی موسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام،  تاکنون بیش از ۱۰۰۰ جلد کتاب کودک و نوجوان در موضوعات مذهبی،ادبی،علمی،هنری و آموزشی به ارزش تقریبی ۱۵۰ میلیون ریال، برای مروجان و تسهیلگران توسعه و ترویج کتابخوانی اهدا و ارسال شده و بخش دوم ارسال کتاب در نیمه‌ی اول امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی ارسال خواهد شد./ع

 

 

 

ایسا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار