کد خبر: ۸۶۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 31 August 2015

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله دوم مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور میزبان شد .
[تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله دوم مسابقات جام حذفی کشور میزبان شد]

مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز دوشنبه گفت : با انجام قرعه کشی برای میزبانی بین تیم های سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر ، تیم سپیدرود میزبان شد و باید در رشت به مصاف حریف خود برود .
رادنی دیدار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : با توجه به اینکه هر دو تیم سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر در دور اول مسابقات جام حذفی کشور میزبان بودند ، برای تعیین میزبانی بین این دو تیم قرعه کشی انجام شد که خوشبختانه تیم فوتبال سپیدرود رشت میزبان شد .
وی اظهار کرد : دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت با شهرداری ماهشهر در دور دوم رقابت های فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور ، عصر روز چهارشنبه هفته جاری 11 شهریور ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می شود .
وی ادامه داد : با توجه به میزبانی تیم سپیدرود رشت ، امیدواریم که این تیم با حمایت تماشاگران خود تیم شهرداری ماهشهر را شکست دهد و به مرحله سوم رقابت های جام حذفی صعود کند .
مسوول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد : برنده تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری ماهشهر در مرحله سوم رقابت های جام حذفی کشور رو در روی تیم استقلال خوزستان قرار می گیرد .
رادنی دیدار خاطرنشان کرد : تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله اول رقابت های جام حذفی کشور باید به مصاف نسل ابومسلم خراسان می رفت که به دلیل محرومیت این تیم از حضور در مسابقات ، تیم سپیدرود به مرحله دوم این رقابت ها صعود کرد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار