کد خبر: ۸۶۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷ 12 June 2020
 
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران شانس صعود تیمش به رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور را 10 درصد دانست.
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ غلامرضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در حاشیه بازی دوستانه با شاهین شهرداری بوشهر در گفتگو اختصاصی با خبرنگار دی اسپورت در خصوص این بازی دوستانه و شرایط تیمش اظهار داشت : بازی خوبی بود هر دو تیم در شرایط خاصی قرار داشتند بعد از سه ماه بازیکنان را در شرایطی که از لحاظ بدنی وضعیت مطلوبی نداشتند در اختیار داشتیم.
 
عنایتی ادامه داد : بعد از یک هفته تمرین اولین بازی تدارکاتی‌مان را انجام دادیم که فکر می کنم برای هر یک از این دو تیم بازی مفیدی بود. انشا الله برنامه هایمان را طوری تنظیم می کنیم که بازیکنان را از لحاظ شرایط بدنی با اینکه نمی توانیم در این مدت کوتاه به صد در صد آمادگی لازم برسانیم حداقل تا اولین بازی‌مان که برابر سپیدرود رشت است به ۷۰% آمادگی برسانیم‌.
 
سرمربی هوادار تهران در خصوص اجرا و رعایت پروتکل های بهداشتی نیز گفت : ضمن اینکه اجرای پروتکل های بهداشتی به دلیل کمبود امکانات سخت است اما ما تمام توان‌مان را به کار می گیریم تا این پروتکل ها را رعایت کنیم.
 
وی افزود : اولویت ما در این شرایط سلامتی ورزشکاران است و به همین دلیل تمام تلاش مان را انجام داده ایم تا تمام پروتکل ها را رعایت کنیم.
 
عنایتی بیان داشت : با توجه به امکاناتی که داریم فقط می توانیم ۲۰% از پروتکل ها را رعایت کنیم که امیدوارم مسئولان وزارت بهداشت و سازمان لیگ تدابیری بیاندیشند که هر چند روز یک بار بتوانیم تست کرونا را انجام دهیم.
 
سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص تعویق یک هفته ای مسابقات اظهار داشت : نمی دانم دلیل تعویق مسابقات چیست و باید ببینیم مسئولان تصمیم گیرنده به چه علتی مسابقات را به تعویق انداختند اما چیزی که مشخص می باشد این است که باید تکلیف‌‌مان هر چه زودتر مشخص شود.
 
وی در خصوص اینکه نظرش در مورد تعطیلی لیگ چیست گفت : من حقوق بگیر فدراسیون و سازمان لیگ نیستم و آنهایی که دست اندرکار هستند باید در مورد این موضوع تصمیم گیری کنند. به دلیل اینکه تصمیم گیرنده نیستم اگر صحبتی هم انجام دهم شاید صحبت هایم هجمه ای باشد اما تنها جمله ای که می توانم بگویم این است که تصمیم گیرنده ها باید تصمیمی بگیرند که در آن سلامتی ورزشکاران نیز مدنظر قرار بگیرد‌.
 
عنایتی در مورد اینکه کار سختی تیمش برای رقابت با سایر مدعیان جهت صعود به لیگ برتر دارد گفت : ما حدود ۱۰% شانس صعود داریم در نیم فصل دوم شرایط بهتری داشتیم اما متاسفانه در نیم فصل اول امتیازات مهمی را از دست دادیم و در چند بازی داوری ها در نتایج بازی تاثیرگذار بود همین موارد مزید بر علت شد که تا حدودی از کورس مدعیان عقب بمانیم با این حال تلاش می کنیم شرایط مطلوبی که در نیم فصل دوم‌ در پیش گرفتیم آن را ادامه دهیم‌.
 
سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص اینکه با بکارگیری سیستم کمک داور ویدئویی در لیگ های ایران موافق است بیان داشت : من کاملا با بکارگیری این سیستم در ایران موافق هستم چرا که VAR کاری می کند که حق هیچ تیمی ضایع نشود اما با شرایطی که در فوتبال ایران حاکم است و امکاناتی که در اختیار داریم فکر می کنم تا ۲۰ سال آینده نیز نتوانیم چنین سیستمی را در فوتبال ایران به راه بیاندازیم.
 
عنایتی در مورد اینکه کیفیت لیگ برتر در فصل جاری چگونه بود گفت : به نظر من لیگ برتر در فصل جاری نسبت به لیگ های گذشته کیفیت چندان خوبی نداشت ولی به هر حال باید تکلیف لیگ برتر نیز هر چه سریعتر مشخص شود.
 
وی اضافه کرد : ۴ الی ۵ تیم مدعی قهرمانی هستند و با توجه به وقفه ۳ ماه ای که در برگزاری مسابقات افتاد باید با شروع مسابقات ببینیم که کدام تیم آمادگی لازم را دارد فکر می کنم هفته های باقی مانده هفته های حساسی باشد.
 
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان در پاسخ به این پرسش که به عنوان یک استقلالی این تیم را با فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی و احمد سعادتمند را به عنوان مدیرعامل چگونه تیمی می بیند گفت : طی جلسه ای که با مدیرعامل باشگاه داشتیم صحبت های خوبی را با یکدیگر انجام دادیم و فکر می کنم تا بدین لحظه نیز کارنامه قابل قبولی داشته اند شرایط در باشگاه استقلال شرایط سختی است و ایشان به تنهایی در حال برطرف کردن مشکلات هستند. در مورد فرهاد مجیدی هم باید بگویم او مربی جوانی است بایستی مربیان جوان را حمایت کرد از این رو از همه استقلالی ها و دوستان خواهش می کنم که فرهاد مجیدی را حمایت کنند تا این تیم به آرامش کامل برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار