کد خبر: ۸۶۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴ 09 June 2020
 
حمایت از هیئت های ورزشی از وظایف ادارات است

تابناک/فومن- رئیس اداره ورزش و جوانان فومن تأکید کرد: حمایت از هیئت های ورزشی از وظایف ادارات است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظر عصر سه شنبه در جلسه هماهنگی و هم اندیشی هیأت کاراته شهرستان فومن و صومعه سرا با بیان اینکه تعامل و هم بستگی دو هیأت کاراته بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: قطعاً نتیجه این تعامل و همکاری معرفی قهرمانانی در سطح ملی و کشوری برای استان گیلان خواهد بود.

وی با بیان اینکه به دنبال معرفی هیئت‌های فعال ورزشی در سطح شهرستان فومن هستیم، افزود: با داشتن تعامل و همکاری و ارتباط دو طرفه در هیأت‌های ورزشی نتیجه خوبی در آینده حاصل خواهد شد.

نظری به استقبال خوب و مناسب ورزشکاران رشته کاراته نسبت به دیگر رشته‌های رزمی اشاره و بیان کرد: این استقبال نشان از جاذبه و قدرت و توان هیئت‌های ورزشی و همچنین گسترش دانش ایرانی در سراسر دنیا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فومن با بیان اینکه داشتن نظم و انضباط در هیئت‌های ورزشی را باید سر لوحه کارمان قرار دهیم، گفت: امروزه جایگاه ورزش در شهرستان فومن مدیون زحمات تمام هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان است.

وی همچنین در ادامه تاکید کرد: تشکیل کمیته‌های ورزشی از برگ برنده‌های هر هیأت ورزشی است امید است با پایان گرفتن بیماری منحوس کرونا هیئت‌های ورزشی همانند قبل به فعالیت خودشان ادامه دهند.

نظری بیان کرد: تعامل و همکاری اداره ورزش و جوانان با هیئت‌های ورزشی از وظایف سازمانی هر اداره است.

وی با بیان اینکه این جلسه هماهنگی در راستای فعال کردن ورزش در بخش بانوان است، خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر جهش خوبی در ورزش بانوان اتفاق افتاده و امید است با کمک و مساعدت و همکاری هیئت‌های ورزشی از قشر بانوان غافل نبوده و شاهد مقام آفرینی‌های خوبی در سطح استان باشیم.

ضرورت ارتقای سطح فنی مربیان و بازیکنان در حوزه قهرمانی

در ادامه این جلسه رئیس هیئت کاراته صومعه سرا با بیان اینکه از دی ماه سال ۹۷ تا پایان سال گذشته برنامه‌های مختلفی در این هیئت برگزار شده است، اظهار کرد: برگزاری تمرینات مشترک با هیأت کاراته شهرستان فومن در بخش آقایان یکی از برنامه‌های اجرایی بوده و در بخش بانوان نیز امسال در دستور کار قرار دارد.

شاهین بلالایی همچنین با اشاره به حضور «آلاله صعودی» از بازیکنان سابق تیم‌ملی کاراته کشور به عنوان مشاور فنی در امور بانوان این هیئت، افزود: استفاده از پتانسیل این ورزشکار باسابقه در تمرینات مشترک می‌توانیم شاهد ارتقا سطح فنی مربیان و بازیکنان در حوزه قهرمانی باشیم

وی در ادامه بیان کرد: انتظار ما از ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها استفاده از پتانسیل ورزشکاران تحصیل کرده و متخصص در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر ورزش است.

وجود همکاری بین هیئت‌های ورزشی سبب افزایش کارایی می‌شود

در ادامه جلسه سیده فاطمه موسوی نایب رئیس هیئت کاراته صومعه سرا با اشاره به اینکه عملکرد بانوان در هر دو شهرستان فومن و صومعه سرا مطلوب است، اظهار کرد: داشتن مربیان، داوران فعال و استعدادهای برتر ورزشکاران قطعاً به پیشرفت ورزش کمک خواهد کرد.

وی تصریح کرد: در بخش فنی قطعاً نیازمند بهره گیری از افرادی توانمند هستیم که با داشتن برنامه‌های تخصصی‌تر شاهد روند رو به رشد در این زمینه باشیم.

موسوی با بیان اینکه همکاری و تعامل دو شهرستان می‌تواند در شناخت و تبادل تجربه تأثیر گذار باشد، گفت: داشتن همکاری در زمینه فنی سبب افزایش کارایی قهرمانان کاراته می‌شود.

وی بیان کرد: همکاری دو شهرستان در شناسایی افراد مستعد و داشتن تمرینات و مسابقات دوجانبه سبب افزایش انگیزه و ایجاد آمادگی در ورزشکاران می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار