کد خبر: ۸۶۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۲ 09 June 2020
پارسا با اشاره به ارسال بیش از ۶۵ عنوان گزارش تصویری و بیش از ۷۸۰ اثر تصویری به دبیرخانه جشنواره عکس «کمک مؤمنانه»، گفت: برگزیدگان همزمان با روز قلم در تیر ماه سال جاری معرفی و تجلیل می‌شوند.
 

 

«مهدی پارسا» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، با اشاره به پایان مهلت شرکت در جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» استان گیلان، اظهار کرد: این جشنواره که ویژه رسانه‌های مجازی استان گیلان بوده با همکاری و مشارکت شهرداری رشت برگزار شده است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان به استقبال عکاسان رسانه‌های مجازی به ویژه پایگاه‌های خبری و تحلیلی استان از جشنواره عکس «کمک مؤمنانه» اشاره و تصریح کرد: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار، مرحله انتخاب آثار و داوری نهایی در حال انجام است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای فراخوان این مسابقه تاکنون، بیش از ۶۵ عنوان گزارش تصویری و بیش از ۷۸۰ اثر تصویری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، گفت: بسیاری از آثار ارسالی مربوط به کمک‌های گروه‌های جهادی و نهادهای انقلابی به آسیب دیدگان ناشی از بیماری کرونا و اجرای طرح ملی مواسات در گیلان بوده است.

 

پارسا تاکید کرد: این جشنواره عکس در موضوعات کمک‌های مؤمنانه به اقشار نیازمند جامعه، تولید ماسک و دستکش در مساجد و هیئات مذهبی، ضدعفونی اماکن، معابر، شهرها و روستاها و ایثار و مجاهدت مدافعان سلامت و نیروهای بسیج، نظامی، انتظامی و خدمات شهری برگزار شده است.

 

رییس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اعلام نتایج مسابقه و تجلیل از برگزیدگان، اذعان کرد: پس از پایان مرحله داوری، عکاسان سه اثر برگزیده در مراسمی به مناسبت روز قلم در تیر ماه سال جاری تجلیل می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار