یک عضو شورای شهر مشهد روایت کرد؛
عضو کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی شورای شهر مشهد با بیان اینکه تاوان اشتباهات عده‌ای را مردم دادند گفت: خیلی‌ها پول جهاز دخترانشان را به امید سود بیشتر در این شرکت‌ها سرمایه گذاری کرده بودند که با مشکل مواجه شدند!
کد خبر: ۸۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶ 31 August 2015
عبدالکریم جوادی؛ رئيس کميسيون اقتصادي شوراي شهر مشهد، برخوردهای صورت گرفته با پدیده و میزان را غیرکارشناسانه خواند و گفت: ما نباید تمام بحث‌هایمان را با سیاست ارتباط دهیم؛ اگر به یاد داشته باشیم مجموعه پدیده و موسسه میزان سال‌ها در این شهر فعالیت داشتند و هیچ مرجعی به آنها مراجعه نکرد تا از صحت و سقم فعالیت‌هایشان با خبر شود.
وی افزود : از طرفی دیگر می بینیم زمانی که دستگاه قضایی به این موضوع ورود پیدا می‎کند، برخوردها به شدتی است که ناامنی اقتصادی در شهر و استان به وجود می‌آید بنابراین بنده انتظار داشتم تا دستگاه‌های برخورد کننده با آرامش بیشتری به این موضوع ورود می‌کردند تا سبب نشود که عده‌ای از مردم دست به بستن خیابان‌ها بزنند و یا در برابر شعب موسسات و دفاتر فروش سهام شرکت‌ها بخوابند.

این عضو شورای شهر مشهد یادآور شد: در رابطه با سرمایه گذاری‌ها، خیلی‌ها پول جهاز دخترانشان را به امید سود بیشتر در این شرکت‌ها سرمایه گذاری کرده بودند و نهایتا با این مشکلات مواجه شدند!
وی افزود : باید به این باور برسیم که در این شهر هیچکس از ما جدا نیست و این جهازها قرار بود پسران و دختران خودمان را خوشبخت کنند که متاسفانه با برخوردهای غیرکارشناسی بسیاری از این آرزوها خراب شد و بنده عقیده دارم که تاوان اشتباهات یک عده را مردم پرداخت کردند.

جوادی در رابطه با «پدیده» اظهار کرد: باید بگویم که این شرکت سرمایه‌های خرد و کوچک مردم را جمع آوری کرده و بیابانی را آباد کرده و تا زمانی که به بهره برداری نرسد نمی‌تواند سرمایه‌های مردم را بازگرداند پس باید اجازه دهیم تا به فعالیت خود تا زمان بهره برداری ادامه دهد.

وی اظهار تاسف کرد : ما یا از این طرف بام می‌افتیم و یا از طرف دیگر بام و هم اکنون می‌بینیم که عده‌ای می‌گویند «پدیده» به کار خود ادامه دهد و برخی دیگر می‌گویند باید تعطیل شود اما این نکته باید برای سیاستگذاران و اقتصاددان‌های شهر روشن باشد که اقتصاد همچون پرنده‌ای است که اگر احساس اطمینان کند تا یک قدمی او هم اگر بروی پرواز نمی‌کند اما اگر روزی این پرنده از موضوعی بترسد شما دیگر هرگز نمی توانید به آن نزدیک شوید.

عضو کمیسیون مشارکت‌های اقتصادی شورای شهر مشهد در این مصاحبه تفصیلی با تسنیم افزود: این را باید آویزه گوش کنیم که اگر در موضوع پدیده و میزان با تدبیر عمل نکنیم آینده اقتصادی استان مبهم خواهد شد و ما شاهد ناهنجاری‌های اقتصادی در شهر خواهیم بود و شاید دیگر نتوانیم به این سادگی‌ها آن را ترمیم کنیم.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
خیلی‌ها پول جهاز دخترانشان را به امید سود بیشتر در این شرکت‌ها سرمایه گذاری کرده بودند ......دختربیچاره به جهازش که نرسید هیچ هزینه کفن ودفن باباش هم رو دستش مانده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار