کد خبر: ۸۵۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 08 June 2020

 

     

تابناک/رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر گفت: در چهلمین سالگرد گرامیداشت دفاع مقدس، شب شعری برای احیا خاطره‌های دفاع مقدس در این شهرستان برگزار می‌شود.

31 شهریور 1359 رژیم بعثی عراق با تصمیم و طرح قبلی و با هدف برانداختن نظام نوپای جمهوری اسلامی جنگی تمام عیار را علیه ایران اسلامی آغاز کرد.  صدام حسین رییس جمهور عراق با ظاهر شدن در برابر دوربین‌های تلویزیون عراق با پاره کردن قرارداد 1975 الجزایر، آغاز تجاوز رژیم بعثی به خاک ایران را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رضوانشهر، جلسه ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در شهرستان رضوانشهر روز شنبه در این اداره برگزار شد.

مجید شافعی رییس جلسه ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین در جلسه گفت: برنامه های متنوعی با موضوع چهلمین سالگرد دفاع مقدس با در نظر گرفتن شرایط کرونایی پیش بینی گردیده است که امید واریم با همراهی اعضای حاضر در نیل به اهداف اصلی این کمیته موفق باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رضوانشهر ضمن اعلام برنامه های پیش بینی شده  گفت : در سنوات گذشته برنامه های دفاع مقدس در ایام یک هفته ای برگزار می گردید اما با توجه به تهدیدهای بین المللی و ارج نهادن به فداکاریهای عزیزان در چهل سال پیروزی انقلاب اسلامی  در سطح شهرستان از سوی ستاد بصورت برنامه های مدون و شاخص در طول سال  بر گزار می گردد. و بیان داشت : امیدواریم با اجرای دقیق و هدفمند برنامه ها، چهلمین سالگرد دفاع مقدس با حفظ حرمت ایام به نحو مطلوب اجرا شوند.

وی ادامه داد: با هماهنگی ستاد شهرستانی شب شعر خاطره دفاع مقدس به عنوان برنامه شاخص در شهرستان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار