معاون امور داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان اصفهان خبر داد :
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان گفت: در پنجمین دوره از انتخابات مجامع جمعیت هلال استان اصفهان 200 نفر کاندیدا شدند.
کد خبر: ۸۵۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱ 07 June 2020

محمد نوید متقی در گفتگو با خبرنگار تابناک در اصفهان اظهار داشت: هلال احمر یک مجموعه و ارگان داوطلب محور است که در دو بعد عملیاتی و اجرایی و برنامه ریزی و تصمیم سازی فعالیت می کند.
وی بیان داشت:‌ داوطلبان به دو گروه سنی بالای ۲۹ سال و زیر ۲۹ سال در گروه های جوانان، نوجوانان و امدادگران تقسیم بندی می شوند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان اصفهان اعلام کرد: از کمک داوطلبان در مواقع سخت بحرانی و غیر بحرانی استفاده میشود.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان طی چهار سال یکبار گفت: در هر دوره از انتخابات از بین چند هزار داوطلب افرادی که شرایط کاندیدا را دارند کاندید می‌شوند از بین تایید صلاحیت شدگان شورای اجرایی تشکیل میشود.
متقی گفت: و از بین شوراهای اجرایی شعب مختلف شهرستان ها یک هیئت مدیره در استان اصفهان تشکیل می شود و پس از برگزاری انتخابات هیئت مدیره ها در استان های مختلف افرادی که انتخاب میشوند شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور را تشکیل میدهند.
وی تصریح کرد: حوزه فعالیت اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر کشور در جایگاههای تصمیم گیری، برنامه ریزی و مشاوره‌ای است که در انتخاب ریاست های شعب های شهرستانی استان و رئیس جمعیت هلال احمر کشور اعلام نظر می کنند.
وی با اشاره به اینکه جمعه این هفته مصادف با بیست و سوم خرداد ماه انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می شود، اظهار داشت: برای این دوره از انتخابات حدود ۲۰۰ انتخاب شدند.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر اصفهان اشاره کرد: تبلیغات این دوره از انتخابات از ۱۷ خرداد ماه آغاز و تا ۲۱ این ماه ادامه دارد .
وی تصریح کرد : امیدوارم این دوره از انتخابات همچون سال‌های گذشته با حضور حداکثری داوطلبین برگزار شده و همچون سال های گذشته افراد اصلح انتخاب شوند.
وی گفت: در حال حاضر ۳ هزار نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر عضو سامانه ساجد هستند که حق رای دادن به کاندیداهای منتخبین خود را دارند.
متقی در خصوص نحوه برگزاری انتخابات در شرایط کرونا گفت: با توجه به شرایط بحرانی صندوق های اخذ رای با رعایت فاصله گذاری جانمایی شده و در ورودی و خروجی صف ها وسایل بهداشتی گذاشته شده است .
وی گفت: این دوره از انتخابات با رقابت تنگاتنگ کاندیداها برگزار میشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :