همزمان با هفته دولت صورت گرفت
بخشدار کوهسرخ گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت 15 طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و زیربنایی در بخش کوهسرخ کاشمر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی رضا رمضانی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به منظور فراهم کردن محیطی مناسب برای برگزاری مراسم در مزار شهدا، به همت شهرداری و کمک اهالی حسینیه شهدای ریوش با 200 متر زیربنا و هزینه‌ای بالغ بر 300 میلیون ریال احداث شد.

وی زیرسازی و آسفالت معابری شهری در سه نقطه شهری با هزینه 10 میلیارد و 840 میلیون ریال و اجرای تأسیسات برق و تأمین روشنایی پارک فدک با 520 میلیون ریال را از دیگر طرح‌های افتتاح شده در حوزه شهرداری ریوش عنوان کرد.

رمضانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه پس از سال‌ها انتظار و با پیگیری مجدانه مسئولان شهرستان به‌ویژه نماینده مردم در مجلس و فرماندار کاشمر انتقال گاز به بخش کوهسرخ به پایان رسیده است و از امروز عملیات گازرسانی علاوه بر شهر ریوش به روستاهای تولا، علی آباد، بختیار و مکی آغاز شده است و قرار است پیمانکار در مدت 13 ماه و با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون ریال این پروژه را به اتمام برساند.

بخشدار کوهسرخ افتتاح و راه‌اندازی پست توزیع عمومی ریوش با نصب یک دستگاه پست توزیع هوایی و نصب تابلوی توزیع عمومی و احداث 320 متر شبکه با هزینه 300 میلیون ریالی را یکی دیگر از این طرح‌ها دانست و یادآور شد: با اختصاص اعتبارات جداگانه ساختمان دهیاری در روستاهای خضر بیگ، سنجدک، دهمیان، پایین دره، اوندر، خضرآباد و خرو احداث و افتتاح شد.

رمضانی با اشاره به احداث و آسفالت روستای خرو به بندقراء تصریح کرد: این پروژه به طول 6 کیلومتر و با عرض 5.5 متر احداث شده است و در مجموع برای آن 11 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

بخش کوهسرخ کاشمر به مرکزیت شهر ریوش با جمعیتی بالغ بر 30 هزار نفر و تقدیم 230 شهید در فاصله 35 کیلومتری شمال شهر کاشمر قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار