کد خبر: ۸۴۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 11 May 2020
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: برخی مراکز یادگیری محلی 10 استان کشور در انجام اقدامات پیشگیرانه از بیماری کرونا عملکرد موفقی داشتند وکهگیلویه وبویراحمد از استانهای موفق در این زمینه است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان، شاپور محمد زاده در نشست ویدئوکنفرانس با معاونین شورادآموزی استانهای سراسر کشور گفت: در این مراکز تهیه ماسک –دستکش وهمچنین برخی اقدامات آموزشی مقابله وپیشگیری در شرایط کرونایی انجام شد که قابل تقدیر است.
وی به ضرورت برنامه ریزی برای اجرای شعار سال مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: وجود470 مراکز یادگیری محلی در کشور ظرفیت ویژه در حوزه سوادآموزی برای عملی کردن جهش تولید است.
در این نشست معاون پشتیبانی وتوسعه منابع نهضت سوادآموزی کشور هم گفت: بیش از 24هزار نفر از مشمولان طرح الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف آموزش دهندگان وآموزشیاران برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.
آقای کوثری گفت: براساس آخرین اعلام آزمون مشمولان 30یا31خرداد برگزار می شود ودر صورت تغییر شرایط کرونایی زمان  این ازمون تغییر خواهد کرد.
سرپرست معاونت آموزشی نهضت سوادآموزی کشور هم گفت: به زودی آئین نامه برگزاری آزمون به استانها اعلام می شود ودر کلاسهایی که دوره پایان و زمان آزمون فرا رسیده با رعایت موارد بهداشتی آزمون برگزار می شود.
احمد خاکزاد گفت: حدود10درصد کلاسها در بهمن واسفندماه تشکیل شده که در این آئین نامه تعیین تکلیف می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار