فرمانده انتظامي مشهد از عمليات  كلانتري هاي شهيد 13 و 42  اين شهر براي دستگيري يك كلاهبردار حرفه اي و 2 عامل سرقت هاي خياباني خبر داد. 
کد خبر: ۸۴۸۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۳ 10 May 2020

به گزارش تابناک رضوی، سرهنگ "عباس صارمي ساداتي»در تشريح اين خبر گفت: تيم هاي تجسس كلانتري شهيد نواب صفوي مشهد پي گيري كلاهبرداري هاي خياباني را در دستور كار خود قرار دادند و با توجه به سرنخ هاي موجود، متهم پرونده را چهره زني و تحت تعقيب قرار دادند. 

وي افزود: ماموران كلانتري 42 در اين ماموريت ضربتي توانستند با همكاري يكي از عاملان نگهباني مجتمع بزرگ تجاري ، متهم را در حالي كه از يك شهروند ساده لوح به بهانه اخذ وام جهيزيه مبلغ 100 هزارتومان گرفته و مداركش را مي گيرد تا موضوع را پي گيري كند و سپس طبق نقشه از طعمه خود جدا شده و  قصد داشت از خروجي ديگر اين مجتمع متواري شد دستگير كردند. 

سرهنگ صارمي گفت: متهم 47 ساله كه سابقه كيفري داشته و بنابر ادعاي خودش جا و مكان مشخصي ندارد در تحقيقتات اوليه تاكنون به 4 فقره كلاهبرداري از شهروندان ساده لوح تحت عنوان پرداخت تسهيلات بانكي ، تحويل بن ويژه خريد و ... اعتراف كرده است. 

وي  با اشاره به اين مطلب كه تحقيقات از اين كلاهبردار خياباني ادامه دارد گفت: شهروندان عزيز بايد هوشيار باشند و در مواجهه با افرادي كه در كوچه و خيابان و يا داخل وسايل حمل و نقل عمومي و پارك ها و مراكز تجاري و تفريحي  به آنها مراجعه ووعده و وعيد تسهيلات ويژه و ... مي دهند مراتب را بلافاصله به فوريت هاي پليسي 110 اعلام كرده و فريب اين گونه افراد شياد را نخورند. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار