مدیرکل انتقال خون استان فارس ساعت خونگیری در شب‌های قدر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۴۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳ 06 May 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: به منظور تامین خون و فرآورده های خونی مورد نیاز بیماران نیازمند ساعت فعالیت مراکز اهدای خون در شب‌های قدر ماه رمضان اعلام شد.

مسعود ترابی مدیرکل انتقال خون استان فارس گفت: هشت مرکز اهدای خون در ماه مبارک رمضان در استان فارس پذیرای اهداکنندگان در این ماه عزیز است.

او افزود: اکنون نیاز مبرم به تمامی گروه‌های خونی است و تقاضا داریم افراد اقدام به اهدای خون کنند.

ترابی تاکید کرد: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان قطب درمان پزشکی در جنوب کشور است باید توجه داشت که نیاز بیماران به خصوص بیماران تالاسمی، دیالیزی و سرطانی همیشگی است و این موضوع یکی از علل اهدای مستمر خون به شمار می آید.

مدیرکل انتقال خون استان فارس تصریح کرد: جهت رفاه حال روزه داران عزیز و افرادی که نظر به اهدای خون در شبهای قدر را دارند انتقال خون شعبه آسیاب قوامی قصرالدشت ساعت خونگیری را افزایش داد.

او بیان کرد: طبق هماهنگی های به عمل آمده مهمان خدا در این ماه مبارک می‌توانند از ساعت ۸ صبح تا ۱:۳۰ بامداد در روزهای سه شنبه ۲۳ اردیبهشت ماه، پنجشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه و شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با اهدای خون نذر خود را ادا کند و به یاری نیازمندان بشتابند.

ترابی اظهار داشت: انتقال خون شعبه فلکه نمازی از ساعت ۸ تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه آماده خونگیری از روزه داران عزیز است.

او تاکید کرد: به همه شهروندان که قصد اهدای خون دارند اطمینان می‌دهیم که کرونا به هیچ عنوان با اهدای خون یا با تزریق خون منتقل نمی‌شود.

ترابی اظهارداشت: افراد در همان بدو ورود مورد تب سنجی با دستگاه‌های لیزری قرار می‌گیرند و قبل از اهدای خون نیز با حضور پزشکان سازمان انتقال خون معاینه می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار