کد خبر: ۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۵ 26 February 2015
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران اوقاف را اقتصادی ترین دستگاه فرهنگی دانست و گفت : وقف دارای جایگاه والای اجتماعی در جامعه است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران حجت الاسلام ستار علیزاده روز پنجشنبه در نشست توجیهی و تعاملی شورای اداری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بنیاد توسعه و عمران موقوفات استان با اشاره به اهمیت وقف گفت: وقف در جامعه کاربردهای فراوانی دارد که مهمترین کاربرد وقف در جامعه کارکرد اقتصادی است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران افزود:معاونت بهره وری اقتصادی این اداره کل تعداد 60 پروژه را آماده و تحویل سازمان اوقاف داد که تعداد 45 پروژه تایید شدند و تعداد 18 پروژه با مشارکت بنیاد توسعه عمران موقوفات استان قرار داد بسته شد و فعالیت خود را آغاز کرد که با کاربری های تجاری و مسکونی در حل تکمیل می باشند و تا کنون این پروژه ها از رشد بالای 60 درصد برخوردارند.

وی افزود: از این فضای موجود و تعامل بین اوقاف و بنیاد توسعه قطعا در راستای احیای موقوفات، سرمایه گذاری در این موقوفات و موقوفات دیگر بلا معارض انجام خواهد شد.

در این جلسه نوروز رشیدی معاون بهره وری اقفتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و مدیر اجرایی بنیاد توسعه عمران موقوفات گزارشی از روند اجرای پروژه های موقوفات در استان را ارایه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار