مدیر جهاد کشاورزی لارستان با اشاره به تولید ۹ هزار و ۸۰۰ تُن گوشت مرغ در لارستان، بیان کرد: مرغ‌های تولیدی علاوه بر مصرف در لارستان به شهرهای بندرعباس، قشم، بوشهر، عسلویه، کنگان، لامرد، خنج، قیرو کارزین و غیره ارسال می‌شود که از زمان شیوع ویروس کرونا ارسال به خارج از استان صورت نمی‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۴۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰ 02 May 2020

تابناک فارس به نقل از میلاد لارستان:فرزاد قاسمی با اشاره به اینکه در لارستان ۴۸ واحد مرغداری دارای فعال دارای پروانه بهره‌برداری وجود دارد، اظهار کرد: در سال گذشته ۴ میلیون و ۸۹۷ هزار و ۳۸۱ قطعه جوجه ریزی در مرغداری‌های لارستان صورت گرفته است.

وی با اشاره به تولید ۹ هزار و ۸۰۰ تُن گوشت مرغ در لارستان، بیان کرد: مرغ‌های تولیدی علاوه بر مصرف در لارستان به شهرهای بندرعباس، قشم، بوشهر، عسلویه، کنگان، لامرد، خنج، قیرو کارزین و غیره ارسال می‌شود که از زمان شیوع ویروس کرونا ارسال به خارج از استان صورت نمی‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان از فعالیت یک واحد کشتارگاه مرغ در شهرستان اوز خبر داد و تصریح کرد: میزان سرانه مصرف گوشت مرغ هر لارستانی در سال ۲۵ تا ۳۰ کیلوگرم است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس درباره پتانسیل‌های لارستان در زمینه‌هایی سرمایه‌گذاری در عرصه طیور، خاطرنشان کرد: در عرصه طیور در حال حاضر صدور مجوز واحد مرغ گوشتی و تخم‌گذار جدید ممنوع است اما در زمینه‌هایی مانند پرورش شترمرغ، کبک، بلدرچین و مرغ بومی می‌توان فعالیت کرد.

برچسب ها: تولید ، مرغ ، لارستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار