سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از آغاز ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۴۴۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 01 May 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ علی اصغر علی اکبری  اظهار داشت : پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر با هدف نهادینه سازی مشارکت اعضاء و داوطلبان فعال در جمعیت هلال احمر و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری و موثر آنان در ارکان تصمیم گیری جمعیت هلال احمر همزمان با سراسر کشور در استان ایلام برگزار می شود.

علی اکبری گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ، پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر در روز جمعه 23 خرداد ماه 1399 در شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان برگزار خواهد شد.

وی افزود : تمام اعضاء و داوطلبانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع جمعیت هلال احمر استان هستند ، حق رأی و انتخاب اعضای شورای اجرایی و بازرسی جمعیت هلال احمر را دارند.


وی با اشاره به قوانین و مقررات برگزاری این دوره از انتخابات بیان داشت : تابعیت جمهوری اسلامی ایران ، التزام عملی به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و اساسنامه و اصول بنیادین جمعیت هلال احمر ، از شرایط عمومی اعضاء و داوطلبان فعالی است که می خواهند به عضویت شورای اجرایی و یا به عنوان بازرس انتخاب شوند می باشد و همچنین این افراد باید واجد شرایط اختصاصی مندرج در قانون مربوطه باشند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: داوطلبان و اعضاء فعال واجد شرایط می توانند در صورت تمایل برای عضویت در شورای اجرایی و بازرسی شعب تا 17 اردیبهشت ماه 1399 با مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان ضمن اعلام نامزدی خود، مدارک لازم را به ستاد اجرایی انتخابات آن شهرستان ارائه نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار