کد خبر: ۸۴۴۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵ 30 April 2020

تابناک/هیئت شطرنج شمیرانات در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا، مسابقات شطرنج را به صورت انلاین برگزار کرد.

 
به گزارش راه مردم به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شمیران، نرگس زحمتی رئیس هیئت شطرنج با همراهی حمید شافعی دبیر هیئت، ضمن حضور در دفتر ریاست اداره ورزش و جوانان و دیداری نوروزی با امید قمی، برگزاری چهل مسابقه شطرنج به صورت انلاین را در سطح شهرستان شمیرانات گزارش کرد.
در روزهای کرونایی بدون مسابقات ورزشی، هیئت شطرنج شهرستان شمیرانات مسابقات فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ را بصورت انلاین برگزار کرده است. تاکنون بیش از ۴۰ مسابقه در سطح شهرستان شمیرانات با مدیریت انلاینی باشگاه های ذهن برتر شمیران و باران ولنجک به انجام رسیده است.
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۲ با زمان ۳ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۱۶ شرکت کننده برگزار شد؛ و در نهایت : میرحسینی، آرمین صحرایی و آراد اکبرزاده مقام های اول تا سوم را کسب کردند
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۳ با زمان ۵ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۱۶ شرکت کننده برگزار شد؛ و در خاتمه : محمدرضا ابوالقاسمی، امیرعلی هدایت کیا وآرمین صحرایی مقام های اول تا سوم را به دست آوردند.
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۴ با زمان ۵ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۱۷ شرکت کننده برگزار شد؛ و در پایان : امیرعلی هدایت، روزبه غریبیان و آرمین صحرایی عنوان های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
  • در مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۵ که با زمان ۵ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۲۰ شرکت کننده برگزار شد، محمدحسام بیگانی، میرحسینی و آرمین صحرایی اول تا سوم شدند.
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۸ با زمان ۷ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۱۸ شرکت کننده برگزار شد؛ و با کسب عنوان های اول تا سوم توسط امیرعلی هدایت کیا، آراد اکبرزاده و آرمین احدیان پایان پذیرفت.
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۲۹ با زمان ۱۰ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۲۲ شرکت کننده برگزار شد؛ و پس از کسب مقام های اول تا سوم توسط آرمین صحرایی، علیرضاکاتوزیان و آراد اکبرزاده به پایان رسید.
  • مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۳۰ با زمان ۷ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۱۶ شرکت کننده برگزار شد؛ و با کسب عنوان های اول تا سوم توسط علیرضا صفایی، آرمین احدیان و آرمین صحرایی خاتمه یافت.
  • در مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۱/۳۱ که با زمان ۱۰ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۲۰ شرکت کننده برگزار شد، آراد اکبرزاده، محمدحسام بیگانی و معین شاهاندشتی به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
  • در مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۲/۲ که با زمان ۱۰ دقیقه + ۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، با ۲۷ شرکت کننده برگزار شد؛ علیرضا صفایی، مجیک و آراد اکبرزاده به مقام های اول تا سوم رسیدند.
  • در مسابقات انلاین باشگاه شطرنج ذهن برتر شمیرانات در مورخ ۹۹/۲/۳ با زمان ۱۰ دقیقه +۲ ثانیه پاداش به ازای هر حرکت، که با ۲۱ شرکت کننده برگزار شد، علیرضا صفایی، آراد اکبرزاده و آرمین احدیان اول تا سوم شدند.
– هیئت شطرنج شهرستان شمیرانات همچنین؛ در اقدامی نوع دوستانه با همکاری باشگاه شطرنج باران ولنجک، ضمن برگزاری مسابقه ای انلاین تحت عنوان «با مهربانی کرونا را شکست می دهیم» مبلغ ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان کمک های نقدی خود را به بیمارستان شهرستان رودسر تقدیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار