احسان منصور کیایی:
به گزارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان از اجرای عملیات درزگیری با قیر پلیمری درراه‌های استان خبر داد و گفت: یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه تحت پوشش این اداره کل است.
کد خبر: ۸۴۲۳۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰ 26 April 2020

شرکت قیر پلیمر ایرانیان|قیر پلیمری,ماستیک گرم ریز,ماشین آلات ...مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان پیش از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی راهداری سمنان با تأکید بر لزوم‌ترمیم و نگهداری آسفالت جاده اظهار داشت: در راستای تحقق این امر عملیات درزگیری با قیر پلیمری درراه‌های استان آغاز شد.

وی جلوگیری از نفوذ آب باران و آب‌های سطحی از محل ترک‌ها و نشست‌های حاصل از زیرسازی صورت گرفته را از دیگر اهداف اجرای این پروژه برشمرد و خاطرنشان کرد: درزگیری راه‌ها سبب افزایش دوام روسازی و طول عمر مفید آسفالت می‌شود.

احسان منصور کیایی با اشاره به اینکه یک هزار و ۹۹۵ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی تحت پوشش اداره کل راهداری استان سمنان است، تصریح کرد: این عملیات بااعتبار ۱۱ میلیارد ریال در سراسر استان سمنان اجرا می‌شود.

منصور کیایی با اشاره به اینکه اجرای این عملیات منجر به ایجاد سطح هم ترازی نیز خواهد شد، بیان کرد: تراش ترک‌های طولی و عرضی آسفالت توسط دستگاه‌های کاتر، پاک‌سازی ترک‌ها با دمیدن هوای فشرده و پر کردن محل ترک با قیر اصلاح‌شده پلیمری به ترتیب مراحل اجرای این عملیات است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار