تابناک: رییس فدراسیون فوتیال ایران در خصوص وضعیت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: این مربی هفته آینده به ایران بازی می گردد.
کد خبر: ۸۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲ 26 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، علی کفاشیان روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح چند طرح ورزشی در کاشان درگفت و گو با خبرنگاران با اشاره به صحبت های جاسم کرار بازیکن عراقی استقلال علیه فوتبال ایران، افزود: افزون بر اعلام آمادگی باشگاه استقلال برای برخورد با این بازیکن کمیته انضباطی فدراسیون نیز به تخلفات این بازیکن رسیدگی خواهد کرد

وی تصریح کرد: صحبت علیه فدراسیون،علیه فوتبال کشوراست که یک بازیکن خارجی حرفه ای نباید این اقدام را انجام دهد.

وی همچنین در مورد واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: بخش خصوصی باید انگیزه های لازم را برای خریداری این باشگاه های ورزشی داشته باشد تا برای خریدنش اقدام کند.

کفاشیان با بیان اینکه ابتدا باید مباحث درآمد زایی این دو باشگاه مشخص شود، خاطر نشان کرد: وقتی مقوله درآمدهای این تیمهای ورزشی شفاف نباشد انگیزه های خریدار آنها نمی تواند، سوددهی باشد.

وی با اشاره به اینکه از میزان بدهی این دو باشگاه اطلاعی ندارد، تصریح کرد: خریدار این باشگاه باید بدهی های گذشته این تیم ها را جمع بندی کرده و از آنها آگاه باشد.

رییس فدراسیون فوتبال ایران در مورد وضعیت تیم ملی امید کشور هم گفت: فدراسیون اردوهای تدارکاتی و امکانات تمرینی خوبی را برای آنها فراهم ساخته تا آنها بتوانند به المپیک 2016 در برزیل صعود کنند.

وی در خصوص وضعیت کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال نیز گفت: این مربی هفته آینده به ایران بازی می گردد.

رییس فدراسیون فوتبال در مورد برنامه های تدارکاتی تیم ملی ایران تصریح کرد: به جز بازی های دوستانه ای که در فروردین ماه سال آینده با تیم های شیلی و سوئد خواهیم داشت، هیچ بازی تدارکاتی دیگری پیش بینی نشده است.

کفاشیان در پایان در مورد اعتبارات سال آینده فدراسیون فوتبال هم افزود: برنامه های خوبی برای تامین بودجه خود در سال 94 تدوین کرده ایم که هنوز میزان آن بطور قطعی مشخص نشده است.

رییس فدراسیون فوتبال کشوربه منظور افتتاح چهار زمین فوتبال چمن مصنوعی و کلنگ زنی هشت زمین فوتبال به شهرستان کاشان سفر کرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار