رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود ۶۰ درصد از دانش‌آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده‌اند.
کد خبر: ۸۴۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 20 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  فارس، فرزاد خدایاری با اشاره به آغاز فعالیت آموزش به دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد در استان، اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش در راستای تدام فرایند یادگیری و یادهی در این تعطیلات مدارس و ساماندهی آموزش در فضای مجازی یک ساختاری را با عنوان شبکه اجتماعی دانش‌آموز « شاد» طراحی کرده است.

وی با باشاره به فراهم بودن زیرساختارهای شبکه شاد در استان، گفت: تمامی مدیران و معلمان استان و حدود 60 درصد از دانش‌آموزان استان با نصب این شبکه وارد کلاس درس خود شده‌اند.

رئیس اداره فناوری اطلاعات اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه درخصوص نصب این اپلیکشین، گفت: دانش‌آموزان اپلیکیشن شاد را از لینک http://Shaddl.medu.ir دانلود و روی گوشی هوشمند خود نصب و وارد شبکه شوند.

وی افزود: در این مرحله محصل با انتخاب گزینه دانش‌آموز وارد صفحه‌ای می‌شود که باید کد ملی و تاریخ تولد خود را وارد کند تا کد احراز هویت برای ورود به کلاس درس بگیرد، برای وارد کردن کیبورد گوشی روی لاتین باشد.

خدایاری اضافه کرد: دانش‌آموزان ممکن است در هنگام دریافت کد احراز هویت با خطاهایی همچون کد 401، 402، 403 و 416 مواجهه شوند که بیشتر این خطاها مربوط به مرورگر است باید مروگر قدیمی را حذف کنند و مروگر جدید فایرفاکس یا کروم را دانلود کنند تا خطا برطرف شود.

وی با بیان اینکه این شبکه هزینه اینترنتی برای معلم و دانش‌آموز در برندارد، افزود: اگر دریافت کد احراز هویت از طریق گوشی قدیمی ممکن نیست، امکان نصب نسخه وب آن روی کامپیوتر و لپ‌تاپ فراهم شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار