کد خبر: ۸۴۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ 27 August 2015


مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان از افتتاح سه جایگاه سوخت سی‌ان‌جی این استان در سال جاری خبر داد.
خبرگزاری فارس: افتتاح 3 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، فردین چراجی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح فاز نخست جایگاه سی‌ان‌جی مجتمع خدمات رفاهی امیر، اظهار کرد: با افتتاح این جایگاه تعداد جایگاه‌های سی‌ان‌جی گیلان به 95 باب رسیده است.

وی با بیان اینکه امسال 3 جایگاه سی‌ان‌جی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اکنون در راستای طرح توسعه استانی، گیلان در بحث جایگاه سی‌ان‌جی رتبه برتر کشور را دارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان با اشاره به مزایای سی‌ان‌جی گفت: در ساخت سازه سی‌ان‌جی 70 درصد بومی‌گرایی شده و کمپرسور سی‌ان‌جی از کشور کره جنوبی است اما تمام متعلقات توسط شرکت‌های داخلی تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جایگاه سی‌ان‌جی مجتمع خدماتی است که در دو فاز احداث می‌شود، خاطرنشان کرد: در فاز نخست سی‌ان‌جی و در فاز دوم مجتمع خدماتی راه‌اندازی می‌شود.

به گفته چراجی، مجتمع خدماتی جایگاه سوخت مذکور در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع بنا شده و در فاز سی‌ان‌جی 6 نفر نیروی انسانی مشغول به‌کار شدند.

وی با تصریح بر اینکه در گیلان 77 هزار خودروی گازسوز وجود دارد که نیاز به 77 جایگاه سوخت دارند، خاطرنشان کرد: در گیلان 95 جایگاه سوخت سی‌ان‌جی موجود بوده که بالاتر از استاندارد کشوری است.

این مسئول با بیان اینکه هر یک‌هزار خودرو به یک جایگاه سوخت سی‌ان‌جی نیاز دارد، یادآور شد: روزانه 900 هزار مترمکعب سوخت سی‌ان‌جی در گیلان مصرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار