آیت الله فلاحتی با بیان اینکه بحران کرونا ویروس نباید بهانه ای برای روزه خواری عمومی باشد گفت: نیروی انتظامی با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان برخورد قانونی و جدی کند.
کد خبر: ۸۴۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹ 18 April 2020

 آیت الله «رسول فلاحتی» امروز(شنبه، ۳۰ فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی در سالن الغدیر استانداری گیلان اظهارکرد: در بحران کروناویروس همه پای کار بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه توجه به سلامت انسان‌ها بسیار حائز اهمیت است گفت: در بحران کرونا ویروس متاسفانه بسیار از هموطنان جانشان را از دست دادند.


وی تاکید کرد: سلامت مردم در اولویت همه برنامه‌ها قرار داشته و بی‌توجهی به کروناویروس می‌تواند تلفات را افزایش دهد.


فلاحتی در ادامه به بازگشابی مساجد طبق دستورات کشوری اشاره و تصریح کرد: این موضوع در حال بررسی است و در گیلان نیز این موضوع با توجه به اصول بهداشتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


آیت‌الله فلاحتی اذعان کرد: رسانه ملی در انعکاس پوشش فضائل معنوی در ماه مبارک رمضان فعال بوده و امسال نیز در این بحران با تدوین برنامه‌های نوین بیش از پیش فعال خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان تصریح کرد: عملکرد صدا و سیما در پوشش بحران کروناویروس بسیار مطلوب بوده و امیدواریم در ماه مبارک رمضان نیز چنین باشد.


وی با تاکید بر اینکه حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود اظهارداشت: به بهانه بحران کروناویروس نباید شاهد روزه‌خواری عمومی باشیم و نیروی انتظامی در این راستا با هنجارشکنان به‌مانند سال‌های گذشته برخورد داشته و تذکرات لازم را دهد.


آیت الله فلاحتی خاطرنشان ساخت: با توجه به شرایط موجود جلسه امروز به کرونا ویروس اختصاص یافت اما در آینده به عفاف و حجاب و مبارزه با فساد در جامعه پرداخته می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار