رییس اداره آموزش دوره اول متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت:هفت دانش آموز این استان در جشنواره نوجوان خوارزمی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،معصومه روحانی اظهار کرد:صبا دانایی مقدم و پرنیا قاسمی در رشته دست سازه ها از بجنورد،فائزه مقامی و راحله مقامی در رشته پژوهش از اسفراین در این دوره از رقابت ها رتبه سوم کشوری را کسب کردند.
وی گفت: امیرحسین دلالان و خسرو معینی در رشته آزمایشگاه علوم و سانیا انتظاریان در رشته زبان و ادبیات فارسی از بجنورد مقام سوم کشوری را به خود اختصاص دادند.
وی افزود:جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف کیفیت بخشی به فرایند یاددهی و یادگیری و فرصت آفرینی برای رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت دانش آموزان در تمامی دبیرستان های دوره اول متوسطه این استان برگزار شد.
وی افزود: در مرحله اول این دوره آموزشگاهی 12 هزار و 335 دانش آموز و در مرحله شهرستانی شش هزار و 480 نفر و در مرحله استانی یک هزار و 280 نفر در چهار محور دست سازه ها،پژوهش، مسابقات آزمایشگاهی و زبان و ادبیات فارسی با هم به رقابت پرداختند.
مرحله کشوری نخستین جشنواره نوجوان خوارزمی 27 تا 29 مرداد ماه سال جاری با حضور 193 دانش آموز برتر از 32 استان کشور در مشهد برگزار شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار