رئیس پلیس راه ایلام خبر داد:
ایلام-رئیس پلیس راه استان ایلام از آغاز اجرای طرح شش روزه برخورد با تخلف سرعت غیر مجاز در جاده های برون شهری استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۸۳۹۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 17 April 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: سرعت غیر مجاز مهمترین و شایع‌ترین عامل اصلی مرگ و میر در حوادث ترافیکی است.

وی گفت: هرچه سرعت وسیله نقلیه بیشتر شود چشم راننده در حد معمول موانع و خطرات پیش رو را به موقع دریافت نمی‌کند و احتمال انحراف و واژگونی خودرو بیشتر می‌شود و صدمات جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است پس رانندگان عزیز نباید کارهای عقب افتاده خود را با سرعت‌های غیر مجاز در جاده‌ها جبران کنند.

سرهنگ همتی زاده افزود: ماموران پلیس راه استان با استفاده از تمام تجهیزات در اختیار، با استفاده از دوربین‌های کنترل سرعت سیار و ثابت ثبت تخلفات رفتارهای ترافیکی رانندگان را مورد رصد قرار داده و با رانندگان پرخطر بدون اغماض برخورد می‌کنند.

وی گفت: جاده‌های استان ایلام کوهستانی پرپیچ و خم هستند رانندگان باید با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا در صورت احساس خطر به موقع بتوانند واکنش درست انجام دهند/ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار