احسان منصور کیایی:
به گرارش تابناک سمنان: احسان منصور کیایی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان با اشاره به اینکه عمده جابجایی کالا در استان مربوط به محموله‌های معدنی است، گفت: جلوگیری از حمل بیش از ظرفیت مجاز بار در دستور کار است.
کد خبر: ۸۳۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 15 April 2020

۴۶۰۰ راننده در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای کالا فعالیت می‌کنند - خبرگزاری ...

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بابیان اینکه عمده جابه‌جایی کالاها در استانمربوط به محمولات معدنی است، اظهار داشت: جلوگیری از حمل بار بیش از ظرفیت مجاز در دستور کار است چراکه این تخلف آسیب جدی به زیرساخت راه‌های کشور وارد می‌کند.

وی اشاره به اینکه طی این مدت میزان تناژ اضافه و کشف‌شده یک هزار و ۱۴۰ تن بود، خاطرنشان کرد: نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶۰ درصد رشد داشته است.

احسان منصور کیایی بابیان اینکه حمل بار غیرمجاز منجر به اضمحلال جاده‌ها با سرعت بیشتری می‌شود، تصریح کرد: در طی شش ماه دوم سال گذشته تعداد اعمال قانون و کشف تخلف حمل بار بیش از ظرفیت مجاز ۵۱ درصد رشد داشته است.

منصور کیایی از اجرای طرح کنترل و نظارت‌های میدانی محسوس و نامحسوس توسط گروه گشت‌های اداره کل با حضور نیروهای پلیس‌راه در مقاطع مختلف سال خبر داد و گفت: این طرح برای جلوگیری از تخلفات در این حوزه انجام می‌شود.

وی بابیان اینکه بیشترین تخلفات گزارش‌شده در این مدت در محور آرادان – ایوانکی، دامغان – معلمان و گرمسار – قم بوده است، افزود: پلیس‌راه استان سمنان برای کشف و اعمال قانون متخلفان این بخش همکاری خوبی با راهداری دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار