رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل گفت: دوچرخه‌سواران پایگاه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان در قالب کاروان زیارتی امام هشتم شیعیان راهی مشهد مقدس شدند.
کد خبر: ۸۳۹۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶ 27 August 2015
به گزارش تابناک مازندران  آیین بدرقه دوچرخه‌سواران پایگاه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر این شهرستان که در قالب کاروان زیارتی عازم مرقد مطهر امام هشتم شیعیان و مشهد مقدس هستند،دیشب با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.
رئیس هلال‎احمر آمل درباره این تیم دوچرخه سواری زیارتی گفت: این تیم با شعار صلح و دوستی برای بشریت و ورزش دشمن اعتیاد است، سفر خود را آغاز کرد.
جمشید نیک‌زاد با اشاره به اینکه دوچرخه سواران مسیر ۸۵۰ کیلومتری از امام زاده ابراهیم (ع) آمل تا مرقد امام رضا (ع) در استان خراسان رضوی را رکاب می‌زنند، اظهار کرد: این گروه که همگی عضو جمعیت هلال‌احمر آمل هستند، در قالب یک تیم ورزشی زیارتی اتا روز ۱۱ شهریور این مسیر را طی می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل تبیین کرد: کوچک‌ترین عضو این کاروان نوجوان 17 ساله بوده و مسن‌ترین عضو کاروان هم پیرمرد 70 ساله است.
وی با بیان اینکه پس از بدرقه رسمی تیم دوچرخه‌‌سواری به‌سمت گلزار شهدای امام‌زاده ابراهیم (ع) و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، دوچرخه‌سواران به‌سمت مشهد مقدس حرکت کردند، خاطرنشان کرد: هلال‌احمر آمل بر اساس هماهنگی‌هایی که با پایگاه‌های هلال‌احمر در طول مسیر برقرار کرد، این گروه در پایگاه‌های مختلف استراحت و اسکان داده می‌شوند.
1
دوچرخه سواران آملی تا حرم رضوی رکاب میزنند
2
دوچرخه سواران آملی تا حرم رضوی رکاب میزنند
3
دوچرخه سواران آملی تا حرم رضوی رکاب میزنند
4
دوچرخه سواران آملی تا حرم رضوی رکاب میزنند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار