رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: از نیمه دوم فروردین تاکنون 700 کیلوگرم مواد خوراکی غیرقابل مصرف از مراکز عرضه شهرستان شناسایی و جمع‌اوری شد.
کد خبر: ۸۳۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵ 14 April 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، محمدطاهر طیب‌زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: از نیمه دوم فروردین ماه جاری تاکنون افزون بر ۷۰۰ کیلوگرم مواد خوراکی، آشامیدنی، تاریخ مصرف گذشته، فاقد پروانه بهداشتی و پروانه ساخت توسط گروه مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت از سطح مراکز عرضه جمع آوری شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت:این مقدار کشفیات طی یکهزار مورد بازدید توسط کارشناسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در سطح شهرستان شناسایی شده است.
طیب زادگان همچنین از کشف ۲۰۰ لیتر الکل صنعتی که تحت عنوان الکل طبی در اماکن توزیع مواد غذایی این شهرستان به فروش می رسید خبر داد و گفت: این الکل‌ها از مراکز عرضه جمع‌آوری شد.
وی به تعطیلی بیش از ۲۰مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی طی همین مدت اشاره کرد و افزود: از نخستین ساعات آغاز طرح فاصله گذاری هوشمند گشت‌های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت با راه اندازی اکیپ‌های ویژه بر نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در اصنافی که مجاز به فعالیت می‌باشند نظارت دقیق و شبانه روزی داشته و در صورت مشاهده مورد یا مواردی از عدم رعایت نکات بهداشتی مرتبط، نسبت به تعطیلی واحد صنفی متخلف اقدام خواهند نمود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار